Wednesday , December 13 2017

तेलंगाना के सरकारी लोगो में चारमीनार और उर्दू

तेलंगाना रियासत के मुतवक़्क़े चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने मुल्क की 29 वीं रियासत तेलंगाना के सरकारी लोगो को मंज़ूरी दे दी है। इस लोगो में उर्दू ज़बान के साथ चारमीनार को भी शामिल किया गया है। चन्द्र शेखर राव के पास लोगो के मुख़्त

तेलंगाना रियासत के मुतवक़्क़े चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने मुल्क की 29 वीं रियासत तेलंगाना के सरकारी लोगो को मंज़ूरी दे दी है। इस लोगो में उर्दू ज़बान के साथ चारमीनार को भी शामिल किया गया है। चन्द्र शेखर राव के पास लोगो के मुख़्तलिफ़ मॉडल्स पेश किए गए थे और उन्हों ने ओहदेदारों से मुशावरत के बाद इस लोगो को मंज़ूरी दे दी।

2 जून को चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से हलफ़ बर्दारी के बाद पहले काबीनी इजलास में बाक़ायदा तौर पर इस लोगो को मंज़ूरी दे दी जाएगी। इस के बाद तमाम सरकारी मरासलतों के लिए लीटर पयाड पर यही लोगो इस्तिमाल होगा।

इस लोगो में काकतीय दूर-ए-हुकूमत की यादगार कमान के इलावा चारमीनार और उर्दू, तेलूगू और अंग्रेज़ी में तेलंगाना हुकूमत तहरीर किया गया है। उर्दू तहरीर में तेलंगाना हुकूमत को तेलंगाना सरकार लिखा गया है।

लोगो के निचले हिस्से में सतीमे जीवते तहरीर किया गया है। 2 जून से इस लोगो पर बाक़ायदा अमल आवरी का आग़ाज़ होगा और यही तेलंगाना हुकूमत की होगी।

TOPPOPULARRECENT