Wednesday , December 13 2017

तेलंगाना के सहाफ़ीयों को अनक़रीब हेल्थ् कारडज़ की इजराई

तेलंगाना के सहाफ़ीयों को अनक़रीब हेल्थ कार्ड्स दिए जाऐंगे। गर्वनमेंट चीफ़ विहिप रुकने असेंबली धर्म पूरी के इश्वर ने पिछ्ले दिनों हलक़ा असेंबली के गोलापली में प्रेस कलब के क़ियाम के इफ़्तेताही प्रोग्राम में शिरकत के मौके पर ये बात

तेलंगाना के सहाफ़ीयों को अनक़रीब हेल्थ कार्ड्स दिए जाऐंगे। गर्वनमेंट चीफ़ विहिप रुकने असेंबली धर्म पूरी के इश्वर ने पिछ्ले दिनों हलक़ा असेंबली के गोलापली में प्रेस कलब के क़ियाम के इफ़्तेताही प्रोग्राम में शिरकत के मौके पर ये बात कही। उन्होंने कहा कि तेलंगाना के अहल जर्नलिस़्टों को रियासती हुकूमत बहुत जल्द हेल्थ कार्ड जारी करेगी।

इन सहाफ़ीयों को ज़मीन और मकानात भी दिए जाऐंगे। उन्होंने गोलापली रुकने पार्लीमान बी सुमन ने भी शिरकत की। रुकने पार्लीमान ने कहा कि रियासती हुकूमत तेलंगाना के सहाफ़ीयों ने जो तहरीके तेलंगाना में कलीदी किरदार अदा किया और तेलंगाना तहरीक में हर किस्म का तआवुन किया तेलंगाना के सहाफ़ीयों की काविशों और जद्द-ओ-जहद को मद्द-ए-नज़र रखते हुए रियासती हुकूमत मकानात और हेल्थ कार्ड्स जारी करने का एलान किया और कहा कि एम पी फंड्स से भी मकानात और प्रेस कलब तामीर करवाया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT