Monday , December 18 2017

तेलंगाना के ख़िलाफ़ एहतेजाज जारी रहेगा

अलाहिदा तेलंगाना की तशकील के फैसले के ख़िलाफ़ मुत्तहदा रियासत के मुतालिबा पर सीमा आंध्र ( ए पी एन जी औज़ ) मुलाज़मीन की हड़ताल को ख़त्म करवाने मुलाज़मीन यूनीयन क़ाइदीन के साथ रियासती काबीना ज़ेली कमेटी की बात चीत नाकाम होगई और मुत्तहदा आं

अलाहिदा तेलंगाना की तशकील के फैसले के ख़िलाफ़ मुत्तहदा रियासत के मुतालिबा पर सीमा आंध्र ( ए पी एन जी औज़ ) मुलाज़मीन की हड़ताल को ख़त्म करवाने मुलाज़मीन यूनीयन क़ाइदीन के साथ रियासती काबीना ज़ेली कमेटी की बात चीत नाकाम होगई और मुत्तहदा आंध्र की बरक़रारी के लिए मर्कज़ी हुकूमत के बयान तक हड़ताल जारी रखने का मुलाज़मीन ने एलान किया ।

यूनीयन क़ाइदीन ने काबीना ज़ेली कमेटी को अपने मौक़िफ़ से वाक़िफ़ करवाया । रियासत में जारी सीमा आंध्र मुलाज़मीन की हड़ताल को ख़त्म करवाने काबीनी ज़ेली कमेटी में शामिल वुज़रा की हर मुम्किन कोशिश के बावजूद मुलाज़मीन क़ाइदीन अपने मौक़िफ़ को तब्दील करने तैयार नहीं हुए और दरमियान से ही उठ कर बाहर आगए।

यूनीयन क़ाइदीन को काबीनी सब कमेटी ने बात चीत के लिए बुलाता था। मुलाज़मीन क़ाइदीन के साथ का बीनी ज़ेली कमेटी के अरकान ए राम नारायण रेड्डी , एन रग्घू वीरा रेड्डी , पी सत्य नाराय‌ना के मुरली , उत्तम कुमार रेड्डी चीफ सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती और् दुसरे ओहदेदार शरीक थे।

ज़ेली कमेटी वुज़रा ने मुलाज़मीन की हड़ताल से अवाम की मुश्किलात से वाक़िफ़ करवाया और हड़ताल को ख़त्म करने की यूनीयन क़ाइदीन से अपील की।

इसी दौरान सेक्रेटेरिएट सीमा आंध्र मुलाज़मीन फ़ोर्म क़ाइद मुरली कृष्णा ने बताया कि मुत्तहदा आंध्र के मुतालिबा पर अवाम ख़ुद रज़ाकाराना तौर पर एहतेजाज में शामिल हो रहे हैं और हड़ताल से मुश्किलात के मुक़ाबले में रियासत की तक़सीम अमल में आने पर सीमा आंध्रराई अवाम को दरपेश होने वाले मसाइल पर अवाम संजीदगी से ग़ौर कर रहे हैं और हड़ताल की भी ताईद कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT