Friday , December 15 2017

तेलंगाना को ग़ुंडा रियासत में तबदील करने के सी आर पर इल्ज़ाम

हैदराबाद 26 अगस्त:कांग्रेस के रुकने असेंबली साबिक़ रियासती वज़ीर के वेंकट रेड्डी ने सुनहरे तेलंगाना के नाम पर ग़ुंडों का तेलंगाना रियासत तैयार करने का चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ पर इल्ज़ाम आइद किया।

मीडीया से बातचीत करते हुए वेंकट रेड्डी ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने तरक़्क़ी और फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए 10 लाख करोड़ के वादे किए मगर अफ़सोस की बात हैके एक वादे को भी पूरा नहीं किया।

अवाम को गुमराह करने के लिए के सी आर झूटे वादे करने के आदी बन गए हैं। अब वो चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे पर फ़ाइज़ हैं मगर तेलंगाना तहरीक के क़ाइद के तौर पर वादे कर रहे हैं। उनके वादों की कोई एहमीयत नहीं है। किसी भी हुकूमत के ख़िलाफ़ निसफ़ मीयाद मुकम्मिल होने के बाद अवाम मुख़ालिफ़ होती है लेकिन के सी आर इबतेदाई दिनों से अवाम की ताईद से महरूम हो गए हैं। अवाम से किए गए वादों को पूरा नहीं किया गया इस लिए मुख़्तलिफ़ तरीक़ों से तनाज़आत पैदा करते हुए असल मसाइल से अवाम की तवज्जा हटाने की कोशिश कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि किसान मसाइल से दो-चार हो कर ख़ुदकुशी कर रहे हैं और चीफ़ मिनिस्टर महंगी गाड़ियां ख़रीदने के लिए सरकारी फंड्स का बेजा इस्तेमाल कर रहे हैं। कोमट रेड्डी वेंकट रेड्डी ने कहा कि इक़तिदार किसी के पास भी मुस्तक़िल नहीं होता भगवान ही के सी आर को सज़ा देंगे।

TOPPOPULARRECENT