तेलंगाना को सिंगापुर के ख़ुतूत पर तरक़्क़ी देने का मंसूबा

तेलंगाना को सिंगापुर के ख़ुतूत पर तरक़्क़ी देने का मंसूबा
तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव् ने कहा कि हिंदुस्तान की जदीद तरीन रियासत तेलंगाना बहुत जल्द सिंगारपुर मॉडल के ख़ुतूत पर तरक़्क़ी करेगी।

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव् ने कहा कि हिंदुस्तान की जदीद तरीन रियासत तेलंगाना बहुत जल्द सिंगारपुर मॉडल के ख़ुतूत पर तरक़्क़ी करेगी।

सिंगापुर के ग़ौर से देखने के बाद के सी आर ने कहा कि में ( सिंगापुर) में डिसप्लेन और वक़्त के पाबंदी और ज़रा बराबर भी रिश्वत ना होने पर काफ़ी मुतास्सिर हुआ हूँ।

चीफ़ मिनिस्टर ने एन इंस्टीटियूट आफ़ मैनेजमेंट कांफ्रेंस (आई आई एम पेक्ट 2014) से ख़िताब करते हुए कहा कि सिंगापुर का में बेहतरीन अंदाज़ में बग़ौर मुशाहिदा करने के बाद अब मेरे ज़हन में इस बात पर कोई शक-ओ-शुबा बाक़ी नहीं रहा हैके रियासत तेलंगाना को सिंगापुर के ख़ुतूत पर तरक़्क़ी दी जा सकती है।

उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना मुल्क की किसी भी दूसरी रियासती हुकूमत से कहीं ज़्यादा तरग़ीबात सरमाया कारों को फ़राहम करेगी। सरमाया कारी करनेवाली सनअतें टैक्स फ़वाइद से इस्तेफ़ादा करसकेंगी।

सरमायाकारों के लिए टैक्स में छूट के फ़ैसले से मुताल्लिक़ एक सवाल पर के सी आर ने जवाब दिया कि में फ़ीसद के बारे में नहीं कह सकता लेकिन ये किसी भी दूसरी रियासत से बहुत कम रहेंगे। उन्होंने कहा कि ( लेकिन ) में पड़ोसी रियासतों की तरफ से पेशकश की जाने वाली तरग़ीबात का जायज़ा ले चुका हूँ।

मेरी हुकूमत तरग़ीबात पर एक पैकेज जारी करेगी जो यक़ीनन दुसरी रियासतों की तरफ़ से की जाने वाली पेशकश से बेहतर रहेगा। चीफ़ मिनिस्टर ने तेलंगाना में बर्क़ी की क़िल्लत पर पाई जाने वाली तशवीश को रध कर दिया और यकीन दिया कि इन का इंतेज़ामीया ढाई तीन साल के दौरान इस बुनियादी ज़रूरत के हुसूल का मक़सद पूरा कर लेगा। उन्होंने सरमायाकारों से कहा कि ढाई या तीन साल में तेलंगाना में बर्क़ी की पैदावार फ़ाज़िल होजाएगी और उस वक़्त तक आप की सनअतों की तामीर भी मुकम्मिल होजाएगी।

राउ ने कहा कि वो इस हक़ीक़त से बाख़बर हैंके सनातकारी से तरक़्क़ी की राह हमवार होगी और वो इस साल जून के दौरान वजूद में आने वाली इस नई रियासत में बड़े पैमाने पर तरक़्क़ी के लिए कोशिश कर रहे हैं।

हिंदुस्तानी कॉरपोरेट टैक्स के शोबा से वाबस्ता माहिरीन का कहना हैके बैरूनी सरमायाकारी को राग़िब करने के लिए हिंदुस्तानी रियासतों को इंतिहाई बेहतर अंदाज़ में काम करना होगा। बानी-ओ-सरकरदा सरमायाकारों के लिए जुनूब मशरिक़ी एशीया के चंद ममालिक में सरमायाकारी के 10 फ़ीसद हिस्से तक टैक्स में छूट की तरग़ीबात भी दी जाती हैं। इस किस्म की पेशकश के मुआमले में सिंगापुर सर-ए-फ़हरिस्त है।

Top Stories