तेलंगाना ज़िमनी इंतिख़ाबात में हिस्सा लेने से वाई ऐस आर कांग्रेस का गुरेज़

तेलंगाना ज़िमनी इंतिख़ाबात में हिस्सा लेने से वाई ऐस आर कांग्रेस का गुरेज़
हैदराबाद। यकम जनवरी (सियासत न्यूज़) सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि वो तेलंगाना जज़बा का एहतिराम करते हैं, इस लिए तेलंगाना के ज़िमनी इंतिख़ाबात में वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मुक़ाबला नहीं करेगी। मह

हैदराबाद। यकम जनवरी (सियासत न्यूज़) सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि वो तेलंगाना जज़बा का एहतिराम करते हैं, इस लिए तेलंगाना के ज़िमनी इंतिख़ाबात में वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मुक़ाबला नहीं करेगी। महबूबनगर में आँजहानी रुकन असम्बली की बेवा को पार्टी टिकट देना चाहती है, अगर वो इस के लिए तैय्यार नहीं होती तो उन के ख़िलाफ़ उम्मीदवार भी नहीं उतारेगी।

रियासत की तमाम सयासी जमातें ज़िमनी इंतिख़ाबात की तैयारीयों में मसरूफ़ हैं। तेलंगाना के 6 और राइलसीमा के एक हलक़ा पर इस्तीफ़ा देने वाले 7 अरकान असम्बली के इस्तीफ़ों को स्पीकर असम्बली ने मंज़ूर करलिया है। हुकूमत के ख़िलाफ़ पेश करदा तहरीक अदमे इअतिमाद में पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करने पर कांग्रेस के 16 और एक प्रजा राज्यम,जुमला 17 अरकान असम्बली को उन की जमातों की जानिब से असम्बली की रुकनीयत मंसूख़करने स्पीकर असम्बली को याददाश्त पेश की गई है।

सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने आंधरा प्रदेश के तमाम 24 असम्बली हलक़ों के मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात में मुक़ाबला करने का फ़ैसला किया था, ताहम ताज़ा फ़ैसला करते हुए जगन मोहन रेड्डी ने तेलंगाना के ज़िमनी इंतिख़ाबात में मुक़ाबला ना करने का ऐलान किया है।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले अरकान असम्बली ने अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील को यक़ीनी बनाने के लिए अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए इस्तीफ़ा दिया है, वो भी अवामी जज़बात का एहतिराम करते हैं, इस लिए तेलंगाना के ज़िमनी इंतिख़ाबात में इन की पार्टी मुक़ाबला नहीं करेगी, ताहम दीगर 17 असम्बली हलक़ों के ज़िमनी इंतिख़ाबात में पार्टीमुक़ाबला करेगी।

पार्टी में मुख़्तलिफ़ पहलुवों का जायज़ा लेने और तमाम क़ाइदीन से मश्वरा के बाद ये फ़ैसला किया गया है। महबूबनगर की नुमाइंदगी करने वाले आज़ाद रुकनअसम्बली का इंतिक़ाल हुआ है। वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी आँजहानी क़ाइद की बेवा को टिकट देने का इरादा रखती है, इस तजवीज़ से उन्हें वाक़िफ़ किराया जा चुका है। अगर आँजहानी की बेवा पेशकश क़बूल करती हैं तो ठीक है, वर्ना पार्टी उन के ख़िलाफ़ अपना उम्मीदवार नहीं ठहराएगी।

Top Stories