Friday , January 19 2018

तेलंगाना जेएसी की अब भी ज़रूरत:कोदंदराम

हैदराबाद 28 अप्रैल: सदर नशीन तेलंगाना जवाइंट एक्शण कमेटी प्रोफेसर कोदंदराम ने तेलंगाना जेएसी में इख़तेलाफ़ राय की तरदीद की और कहा कि तमाम उमोर सलाह-ओ-मश्वरह और मुत्तफ़िक़ा राय के ज़रीये ही अंजाम दिए जाते हैं। उन्होंने कहा कि रियासत तेलंगाना की तशकील के बाद तेलंगाना जवाइंट एक्शण कमेटी की ज़रूरत ना रहने का तेलंगाना हुकूमत में एहसास पाया जा रहा है जिसकी वजह से सरकारी हलक़ों और बरसर-ए-इक्तदार टीआरएस में भी तेलंगाना जवाइंट एक्शण कमेटी को रास्त या बिलवासता तौर पर कमज़ोर बनाने की कोशिशें की जा रही हैं।

प्रोफेसर कोदंदराम ने वाज़िह तौर पर कहा कि अलाहिदा रियासत तेलंगाना जद्द-ओ-जहद में अवाम से किए हुए वादों और दिए गए यकीन को पूरा करने तक तेलंगाना जवाइंट एक्शण कमेटी को बहर-सूरत बरक़रार रखा जाएगा ख़ाह उस की कितनी भी मुख़ालिफ़त क्युं ना की जाये।

सदर नशीन तेलंगाना जेएसी ने कहा कि 28 अप्रैल को रियासत के तक़रीबन तमाम अवामी तन्ज़ीमों के साथ मीटिंग तलब करके ख़ुशकसाली हालात पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया जाएगा और आइन्दा हिक्मत-ए-अमली को क़तईयत दी जाएगी।उन्होंने कहा कि रियासत में ख़ुशकसाली की सूरते हाल इंतेहाई संगीन हो चुकी है।

TOPPOPULARRECENT