Monday , December 18 2017

तेलंगाना तलबा के लिए स्कॉलरशिप्स स्कीम पर आला सतही कमेटी की तशकील

तेलंगाना हुकूमत ने तलबा को माली इमदाद से मुताल्लिक़ नई स्कीम पर अमल आवरी के रहनुमायाना ख़ुतूत तय करने के लिए आला सतही कमेटी तशकील दी है। चीफ सेक्रेट्री डॉक्टर राजीव शर्मा ने आज इस सिलसिले में जी ओ आर टी 36 जारी किया। कमेटी तालीमी साल

तेलंगाना हुकूमत ने तलबा को माली इमदाद से मुताल्लिक़ नई स्कीम पर अमल आवरी के रहनुमायाना ख़ुतूत तय करने के लिए आला सतही कमेटी तशकील दी है। चीफ सेक्रेट्री डॉक्टर राजीव शर्मा ने आज इस सिलसिले में जी ओ आर टी 36 जारी किया। कमेटी तालीमी साल 2014-15 के दौरान इस स्कीम पर अमल आवरी के तरीकेकार को तय करने के बाद हुकूमत को अपनी सिफ़ारिशात पेश करेगी।

इस कमेटी में एस सी, एस टी और बी सी वेलफ़ेयर डिपार्टमेंट्स के प्रिंसिपल सेक्रेट्रीज़ के इलावा सेक्रेट्री महकमा आला तालीम प्रिंसिपल सेक्रेट्री पंचायत
राज देही तरक़्क़ी प्रिंसिपल सेक्रेट्री जी ए डी और सेक्रेट्री महकमा क़ानून शामिल हैं।

वाज़ेह रहे कि तेलंगाना हुकूमत ने तलबा की फीस बाज़ अदाएगी स्कीम को मंसूख़ करते हुए Fast स्कीम को मुतआरिफ़ करने का एलान किया है। फीस बाज़ अदाएगी स्कीम में मुबैयना बेक़ाईदगियों के इन्किशाफ़ के बाद तेलंगाना हुकूमत ने इस स्कीम को मंसूख़ कर दिया है।

नई स्कीम के ज़रीए यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम हासिल करने वाले गरीब और मुस्तहिक़ तलबा को माली इमदाद दी जाएगी ताकि वो अपनी तालीम जारी रख सकें। इस स्कीम के तहत सिर्फ़ तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा को ही पोस्ट मैट्रिक कोर्सस में माली इमदाद हासिल होगी।

TOPPOPULARRECENT