Monday , December 18 2017

तेलंगाना तहरीक की कामयाबी मुशतर्का जद्द-ओ-जहद का नतीजा

रुकन पार्लीमैंट मेदक पोलेट ब्यूरो रुकन तेलंगाना राष्ट्रीय समीती ने एम विजय शांति ने के सी आर की तरफ से उन्हें मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मीयों का इल्ज़ाम लगाते हुए टी आर एस से मुअत्तल किए जाने से मुताल्लिक़ मीडीया की तरफ से मालूम हुई तफ़

रुकन पार्लीमैंट मेदक पोलेट ब्यूरो रुकन तेलंगाना राष्ट्रीय समीती ने एम विजय शांति ने के सी आर की तरफ से उन्हें मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मीयों का इल्ज़ाम लगाते हुए टी आर एस से मुअत्तल किए जाने से मुताल्लिक़ मीडीया की तरफ से मालूम हुई तफ़सीलात पर अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि मुअत्तल किए जाने से मुताल्लिक़ ताहाल उन्हें तेलंगाना भवन से कोई शिविकाज़ मकतूब मौसूल नहीं हुआ है।

खुले आम उन्हें नोटिस वसूल होने पर वो अपना तफ़सीली रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए पार्टी को और अवाम को वाक़िफ़ करवाईंगी। विजय शांति नुमाइंदा सियासत मेदक मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन से बातचीत करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया।

उन्होंने अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम से मुताल्लिक़ मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से मुसबित अमल के एलान पर बड़ी खुशी का इज़हार किया।

उन्होंने तहरीक की कामयाबी को शहीदाँ तेलंगाना की क़ुर्बानीयों,कलाकारों, वुकला, इंजिनियरसि-ओ-डॉक्टर्स एसोसीएशन और शारा-ए-की काविशों का नतीजा क़रार दिया।

विजय शांति ने कहा कि अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम से मुताल्लिक़ बड़े भाई के सी आर के साथ तहरीक चलाने पर ख़ुशी हुई और उसको अपनी ख़ुशक़िसमती क़रार दिया।

उन्होंने अपनी बातचीत के दौरान आख़िर में हलके पार्लीमान मेदक के अवाम को ख़िदमात अंजाम देने का मौक़ा फ़राहम करने पर शुक्रिया अदा किया और अपने महबान को सब्र व‌तहमल से काम लेने पर ज़ोर दिया

TOPPOPULARRECENT