Saturday , December 16 2017

तेलंगाना तहरीक फ़ैसलाकुन मरहला में दाख़िल

हैदराबाद 22 अक्टूबर (सियासत न्यूज़ )निज़ामाबाद के बांसवाडा असैंबली हलक़ा के ज़िमनी चुनाव में कामयाबी हासिल करने वाले तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के क़ाइद पोचारम श्रीनिवास रेड्डी ने आज रुकन असैंबली की हैसियत से हलफ़ लिया । असैंबली मे

हैदराबाद 22 अक्टूबर (सियासत न्यूज़ )निज़ामाबाद के बांसवाडा असैंबली हलक़ा के ज़िमनी चुनाव में कामयाबी हासिल करने वाले तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के क़ाइद पोचारम श्रीनिवास रेड्डी ने आज रुकन असैंबली की हैसियत से हलफ़ लिया । असैंबली में स्पीकर एन मनोहर ने पोचारम सरीनवास रेड्डी को हलफ़ दिलाया ।

इस मौक़ा पर टी आर ऐस फ़्लोर लीडर ई राजिंदर रुकन असैंबली हरीश राव के इलावा दीगर अरकान असैंबली क़ाइदीन और पोचारम सरीनवास रेड्डी के हामीयों की कसीर तादाद शरीक थे। हलफ़ बर्दारी से क़बल श्रीनिवास
रेड्डी ने गन पार्क में शहीदाँ तेलंगाना की यादगार के पास पहुंच कर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया और अलहदा तेलंगाना रियासत के हुसूल तक जद्द-ओ-जहद जारी रखने का अह्द किया ।

हलफ़ बर्दारी के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए पोचारम सरीनवास रेड्डी ने कहाकि तेलंगाना के तमाम अज़ला में तेलंगाना तहरीक उरूज पर है और मुख़ालिफ़ ताक़तें उसे कमज़ोर करने हर मुम्किन कोशिश कररही हैं ।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना तहरीक ने बानसवाड़ा असैंबली हलक़ों में कामयाबी हासिल की और भारी अक्सरीयत से उन्हें कामयाबी मिली ।

उन्हों ने हलक़ा के अवाम से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि वो तेलंगाना तहरीक के लिए अपने आप को वक़्फ़ कर देंगे । श्रीनिवास रेड्डी जो साबिक़ मैं तलगोदीशम पार्टी की नुमाइंदगी करते थे उन्हों ने तेलंगाना मसला पर पार्टी सदर के मौक़िफ़ पर नाराज़गी काइज़हार करते हुए असैंबली की रुकनीयत और तलगोदीशम से अस्तीफ़ा देदिया था । उन्हों ने टी आर ऐस में शमूलीयत इख़तियार करली और ज़िमनी इंतिख़ाब में टी आर ऐस उम्मीदवार की हैसियत से इंतिख़ाबी मैदान में आए ।

सरीनवास रेड्डी ने कहा कि तलगोदीशम ने कांग्रेस उम्मीदवार की ज़मानत बचाने केलिए इंतिख़ाबात में हिस्सा नहीं लिया । उन्होंने कहा कि तेलंगाना तहरीक अब फ़ैसलाकुन मरहला में दाख़िल हो चुकी है और मर्कज़ी हुकूमत को अवामी एहतिजाज देखते हुए पार्लीमैंट में तेलंगाना बिल पेश करना होगा ।

उन्होंने कहा कि चंद्रा शेखर राव की क़ियादत में आने वाले इंतिख़ाबात में तेलंगाना की तमाम नशिस्तों प्रिटी आर ऐस कामयाबी हासिल करेंगी ।

TOPPOPULARRECENT