Saturday , January 20 2018

तेलंगाना तहरीक में अनक़रीब शिद्दत

हैदराबाद 24 दिसमबर( सियासत न्यूज़) मर्कज़ की जानिब से अलहदा तेलंगाना की तशकील के ऐलान से इन्हिराफ़ के दो साल की तकमील पर टी आर ऐस-ओ-जे ए सी ने आज तेलंगाना के 10 अज़ला में यौम एतिमाद शिकनी मनाया । इस मौक़ा पर मुख़ालिफ़ यू पी ए हुकूमत रया

हैदराबाद 24 दिसमबर( सियासत न्यूज़) मर्कज़ की जानिब से अलहदा तेलंगाना की तशकील के ऐलान से इन्हिराफ़ के दो साल की तकमील पर टी आर ऐस-ओ-जे ए सी ने आज तेलंगाना के 10 अज़ला में यौम एतिमाद शिकनी मनाया । इस मौक़ा पर मुख़ालिफ़ यू पी ए हुकूमत रयालयों का एहतिमाम किया गया और मर्कज़ी हुकूमत के अलामती पुतले नज़र-ए-आतिश किए गए ।

टी आर ऐस अरकान असम्बली और पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी के क़ाइदीन के इलावा तेलंगाना मुलाज़मीन जे ए सी नुमाइंदों ने भी एहतिजाज में हिस्सा लिया । हैदराबाद करीमनगर निज़ाम आबाद वरनगल मीदक खम्मम आदिल आबाद और महबूबनगर से बड़े पैमाने पर एहतिजाज की इत्तिलाआत मिली हैं। टी आर ऐस हेडक्वार्टर्स तेलंगाना भवन को मौसूला इत्तिलाआत के मुताबिक़ बाअज़ मुक़ामात पर पुलिस ने रिया ली की इजाज़त नहीं दी और एहितजाजियों को गिरफ़्तार किया गया । हैदराबाद में सुंदरिया पार्क बाग़ लिंगम पली से इंदिरा पार्क तक रिया ली मुनज़्ज़म की गई जिस की क़ियादत सदर नशीन पोलीटिक्ल जे ए सी प्रोफ़ैसर कोदंडराम ने की । टी आर ऐस साबिक़ वज़ीरएन नरसिम्हा रेड्डी और जय ए सी क़ाइदीन शरीक हुए ।

इंदिरा पार्क पर जल्सा-ए-आममुनाक़िद हुआ जिस से अरकान असम्बली तारिक रामा रावहरीश रावमुलाज़मीन जे ए सी के नुमाइंदों ने ख़िताब किया । बाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए प्रोफ़ैसर कोदंडराम ने कहा कि बहुत जल्द तेलंगाना एजीटशन में शिद्दत पैदा की जाएगी औरमुस्तक़बिल में कांग्रेस ही निशाना पर होगी । उन्हों ने कहा कि कांग्रेस को ख़तन करो तेलंगाना हासिल करो नारा के तहत एजीटशन चलाया जाएगा । उन्हों ने इल्ज़ाम आइदकिया कि कांग्रेस और तेलगुदेशम तेलंगाना मसला पर दोहरा मयार इख़तियार किए हुए हैं । उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तेलंगाना मसला पर फ़ैसले में ताख़ीर की सूरत में एजीटशन भड़क सकता है ।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत मुज़ाकरात के नाम पर तेलंगाना के ऐलान को टालने की कोशिश कररही है । प्रोफ़ैसर कोदंडराम ने मर्कज़ पर सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि तेलंगाना में जारी अवामी एहतिजाज के बाइस मर्कज़ को अलहदा रियासत के ऐलान में मज़ीद ताख़ीर नहीं करनी चाहीए । उन्हों ने कहा कि लकचररस के ज़ोनल सतह के तक़र्रुत में आंधरा उम्मीदवारों को तर्जीह दी जा रही है और तेलंगाना उम्मीदवारों के साथ नाइंसाफ़ी जारी है । उन्हों ने तलबा से अपील की कि वो सीमा । आंधरा से ताल्लुक़ रखने वाले लकचररस को कॉलिजस में दाख़िल होने ना दें और उन का बाईकॉट करें ।

उन्हों ने कहा कि असम्बली में हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद के मसला पर तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस अरकान असम्बली तेलंगाना मसला को पेश करने में नाकाम रहे । वो अपनी ताक़त के ज़रीया हुकूमत को तेलंगाना के हक़ में क़रारदाद पेश करने केलिए मजबूर करसकते थे । उन्हों ने कहाकि जिस तरह प्रजा राज्यम के अरकान असम्बली ने लम्हा आख़िर में हुकूमत पर दबाव डालने की कोशिश की अगर तेलंगाना अरकान भी मुत्तहिद होते तो असम्बली में तेलंगाना क़रारदाद पेश की जा सकती थी । तेलंगाना के अज़ला में सदर तेलगुदेशम चंद्रा बाबू नायडू की पदयात्रा पर तबसरा करते हुए प्रोफ़ैसर कोदंडराम ने कहा कि तेलंगाना मैं ज़िमनी इंतिख़ाबात के सबब नायडू को तेलंगाना की याद आरही है ।

उन्हों ने कहा कि किसानों से हमदर्दी का इज़हार करने वाले चंद्रा बाबू नायडू जिस वक़्त चीफ़ मिनिस्टर थे उन्हों ने किसानों की ख़ुदकुशी के वाक़ियातको तस्लीम करने से इनकार करदिया था । बर्क़ी शरहों में कमी का मुतालिबा करने वाले किसानों पर फायरिंग की गई लेकिन आज वही चंद्रा बाबू नायडू किसानों के हक़ में मगरमच्छ के आँसू बहा रहे हैं । सदर नशीन जे ए सी ने वाज़िह किया कि बाअज़ गोशों से ये तास्सुर देने की कोशिश की जा रही है तेलंगाना तहरीक कमज़ोर होगई । उन्हों ने कहाकितहरीक को आरिज़ी तौर पर मुअत्तल किया गया है और बहुत जल्द एजीटशन में शिद्दत केलिए प्रोग्राम तए किए जाऐंगे ।

उन्हों ने तेलंगाना मुलाज़मीन पर आइद करदा मुक़द्दमात और उन्हें हिरासाँ किए जाने पर तन्क़ीद की और कहा कि मुलाज़मीन को दरपेश मसाइलऔर हुकूमत की जानिब से मुआहिदा पर अमल आवरी ना किए जाने जैसे मसाइल का जायज़ा लेने बहुत जल्द कुल जमाती इजलास तलब किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT