Sunday , December 17 2017

तेलंगाना तहरीक से वाबस्ता क़ाइदीन की किरदार कशी-प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम

हैदराबाद 28 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने हुकूमत और सीमा आंधरा क़ाइदीन पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तेलंगाना के हक़ में मर्कज़ी हुकूमत के ऐलान को रोकने केलिए साज़िश के त

हैदराबाद 28 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने हुकूमत और सीमा आंधरा क़ाइदीन पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तेलंगाना के हक़ में मर्कज़ी हुकूमत के ऐलान को रोकने केलिए साज़िश के तहत तलंगाना तहरीक से वाबस्ता क़ाइदीन पर इल्ज़ाम तराशी कररहे हैं ।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने बताया कि इस साज़िश के तहत इन जी औज़ क़ाइद स्वामी गौड़ को पहला निशाना बनाया गया । हुकूमत और सीमा आंधरा क़ाइदीन का मक़सद ये है कि तेलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहुंचाया जाय और क़ाइदीन पर इल्ज़ाम तराशी के ज़रीया अवाम में इन की साख मुतास्सिर की जाय ।

उन्हों ने कहा कि तलंगाना तहरीक की क़ियादत को ख़तन करने की साज़िश को कभी भी कामयाबी नहीं मिलेगी । प्रोफ़ैसर को दंड इराम ने कहाकि 42दिन तक कामयाब आम हड़ताल से हुकूमत बौखलाहट का शिकार होचुकी है और वो तहरीक को कमज़ोर करने नित नए तरीक़े इख़तियार कररही है । तेलंगाना तहरीक के क़ाइदीन पर इक़दाम-ए-क़तल और दूसरे संगीन दफ़आत के तहत मुक़द्दमात दर्ज किए गए ताकि क़ाइदीन को हिरासाँ किया जाय । उन्हों ने कहा कि झूटे और फ़र्ज़ी मुक़द्दमात की बुनियाद पर कई क़ाइदीन को जेलों में बंद किया गया और अभी भी पुलिस के ज़रीया उन्हें हिरासाँ किया जा रहा है । प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने अफ़सोस का इज़हार किया कि हुकूमत तहरीक से वाबस्ता क़ाइदीन की किरदार कुशी की कोशिश कररही है और इस कोशिश की जय ए सी मुज़म्मत करती है ।

स्वामी गौड़ पर इल्ज़ाम आइद करना और वो भी हड़ताल ख़तन होने के दूसरे दिन ये साबित करता है कि एक मंसूबा बंद अंदाज़ में क़ाइदीन को निशाना बनाया जा रहा है । इन हालात में ज़रूरत इस बात की है क तलंगाना क़ाइदीन और अवाम इत्तिहाद का मुज़ाहरा करें और अपने इत्तिहाद के ज़रीया इन साज़िशों का जवाब दें । उन्हों ने कहा कि ग़ुलाम नबी आज़ाद ने तेलंगाना मसला पर बहुत जल्द ब्यान देने का तीक़न दिया है और मर्कज़ी हुकूमत मुशावरत का अमल जारी रखे हुए है ।

इन हालात में सीमा आंधरा क़ाइदीन की साज़िश है कि मर्कज़ी हुकूमत के ब्यान को रोका जाय और तहरीक को नुक़्सान पहुंचाया जाय । उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो क़ाइदीन के बारे में ग़लत फ़हमियों का शिकार ना हूँ और असटरगल कमेटी के नाम पर स्वामी गौड़ पर आइद करदा इल्ज़ामात पर कोई तवज्जा ना दें । उन्हों ने बताया कि इस तरह के इल्ज़ामात का तहरीक पर कोई असर नहीं पड़ेगा और अवाम तहरीक से बहरहाल वाबस्ता रहेंगे । सदर नशीन जे ए सी ने बताया कि यक्म नवंबर को यौम तासीस आंधरा प्रदेश की तक़ारीब का बाईकॉट किया जाएगा और वुज़रा और अवाम नुमाइंदों से अपील की गई है कि वो सरकारी तक़ारीब का बाईकॉट करें ।

उन्हों ने बताया कि यक्म नवंबर से तेलंगाना के हामी अरकान असैंबली ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल का आग़ाज़ कररहे हैं जिस में वो तमाम अरकान असैंबली शिरकत करसकते हैं जो तलंगाना तहरीक के बारे में संजीदा हैं । उन्हों ने कहा कि तलंगाना तहरीक से वाबस्ता ना होने वाले वुज़रा और अरकान असैंबली को अपने हलक़ा जात में दाख़िल होने का कोई अख़लाक़ी हक़ हासिल नहीं है और अगर वो दौरा करेंगे तो उन्हें अवामी नाराज़गी का सामना करना पड़ेगा ।

TOPPOPULARRECENT