Thursday , December 14 2017

तेलंगाना पर इजलास , तेलूगू देशम से सिर्फ़ एक नुमाइंदा की रवानगी का इमकान

तेलूगू देशम पार्टी की जानिब से 28 दिसंबर को मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तलब किए जाने वाले इजलास में सिर्फ़ एक नुमाइंदे को रवाना किए जाने का इमकान है । पार्टी ज़राए के बमूजब तेलूगू देशम ने हालात पर नज़र रखते हुए फैसला में तरमीम के मुत

तेलूगू देशम पार्टी की जानिब से 28 दिसंबर को मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तलब किए जाने वाले इजलास में सिर्फ़ एक नुमाइंदे को रवाना किए जाने का इमकान है । पार्टी ज़राए के बमूजब तेलूगू देशम ने हालात पर नज़र रखते हुए फैसला में तरमीम के मुताल्लिक़ ग़ौर करने के मुताल्लिक़ मंसूबा बंदी कर रही है ।

बताया जाता है कि सदर तेलूगू देशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू की जानिब से वज़ीर आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह को रवाना करदा मकतूब और इस के बाद के ऐलानात को मद्द-ए-नज़र रखते हुए पार्टी क़ाइदीन ने रियासत की तक़सीम के फैसला पर मुनाक़िद होने वाले इस इजलास में सिर्फ़ एक नुमाइंदे को रवाना करने की सिफ़ारिश की है ।

जिस पर ग़ौर-ओ-ख़ौस के बाद सदर तेलूगू देशम मिस्टर नायडू ने भी रजामंदी ज़ाहिर की लेकिन वो और दीगर क़ाइदीन इस बात का भी जायज़ा ले रहे हैं कि दीगर सयासी जमाअतें बिलख़सूस कांग्रेस और वाई एस आर कांग्रेस क़्या मौक़िफ़ इख़तियार करती हैं । बताया जाता है कि ताहाल तेलूगू देशम क़ियादत ने इलाक़ा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले एक क़ाइद को रवाना करने का फैसला किये हुए है लेकिन उसे क़तईयत देने से गुरेज़ किया जा रहा है ।

कांग्रेस और वाई एस आर कांग्रेस की जानिब से हर इलाक़ा या फिर एक मुत्तहदा रियासत के हामी और एक अलहदा रियासत तेलंगाना के हामी को रवाना किया जाता है तो तेलूगू देशम पार्टी भी अपने फैसला पर अज़ सर-ए-नौ ग़ौर कर सकती है ।।

TOPPOPULARRECENT