Friday , December 15 2017

तेलंगाना पर कांग्रेस , तेलगु देशम और वाई ऐस आर कांग्रेस का ग़ैर वाज़िह मौक़िफ़

हैदराबाद। १२ अगस्त (सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असैंबली हरीश राव‌ ने कहा कि तेलगु देशम, कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के तेलंगाना मसला पर ग़ैर वाज़िह मौक़िफ़ के बाइस रियासत की तशकील में दुशवारी पेश आ रही है। उन्हों ने कहा

हैदराबाद। १२ अगस्त (सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असैंबली हरीश राव‌ ने कहा कि तेलगु देशम, कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के तेलंगाना मसला पर ग़ैर वाज़िह मौक़िफ़ के बाइस रियासत की तशकील में दुशवारी पेश आ रही है। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना और आंधरा के अवाम ज़हनी तौर पर मुनक़सिम हो चुके हैं।

अब सिर्फ सरहदों की तक़सीम बाक़ी है। हरीश राव‌ आज तलंगाना लयाब टेक्नीशियंस यूनीयन की इफ़्तिता ही तक़रीब से तेलंगाना भवन में ख़िताब कर रहे थी। उन्हों ने कहा कि अवाम अच्छी तरह जान चुके हैं कि मुत्तहदा रियासत में तलंगाना के साथ इंसाफ़ नहीं होसकता। गुज़श्ता चंद बरसों में हर शोबा में तलंगाना के साथ जो नाइंसाफ़ी की जा रही ही, इस से साफ़ ज़ाहिर है कि सीमा । आंधरा के हुक्मराँ तेलंगाना के साथ इंसाफ़ के बारे में संजीदा नहीं हैं।

उन्हों ने कहा कि तलंगाना के हुसूल केलिए आने वाले दिनों में टी आर ऐस अपनी जद्द-ओ-जहद में शिद्दत पैदा करेगी। हरीश राॶ ने चंद्रा बाबू नायडू पर सख़्त तन्क़ीद की कि वो तलंगाना मसला परवाज़िह मौक़िफ़ इख़तियार करने से गुरेज़ कररहे हैं। उन्हों ने कहा कि अब जबकि उन्हें ये एहसास होचुका है कि तॆलंगाना मैं तेलगु देशम अपनी ज़मानत भी नहीं बचा पाएगी लिहाज़ावो तलंगाना मसला पर मर्कज़ को मकतूब रवाना करने की बात कर रहे हैं।

हरीश राव‌ ने चंद्रा बाबू नायडू से मुतालिबा किया कि वो मकतूब रवाना करने से क़ब्ल ते लंगाना अवामसे माज़रत ख़्वाही करें। उन्हों ने कहा कि मर्कज़ की जानिब से 9 दिसम्बर 2009-ए-को तलंगाना की तशकील के ऐलान के बाद रातों रात चंद्रा बाबू नायडू ने अपना मौक़िफ़ तबदीलकरदिया था जिस के बाइस 800 से ज़ाइद नौजवानों ने ख़ुदकुशी कर ली।

इस सूरत-ए-हालके लिए भी चंद्रा बाबू नायडू ज़िम्मेदार हैं। उन्हों ने पार्लीमैंट के जारीया सैशन में अलैहदातलंगाना बिल पेश करने की मांग की।

TOPPOPULARRECENT