Monday , December 11 2017

तेलंगाना पर मज़ीद एक ख़ुदकुशी पर शदीद सदमा , सुषमा स्वराज

दिल्ली । ३०मार्च :क़ाइद अप्पोज़ीशन लोक सभा सुषमा स्वराज ने अलहदा रियासत तेलंगाना के मुतालिबा में मज़ीद एक ख़ुदकुशी की इत्तिला पर गहरे दुख और सदमा का इज़हार किया । उन्हों ने ख़ुदकुशियों को तेलंगाना मसला का हल ना बताते हुए ताहम कह

दिल्ली । ३०मार्च :क़ाइद अप्पोज़ीशन लोक सभा सुषमा स्वराज ने अलहदा रियासत तेलंगाना के मुतालिबा में मज़ीद एक ख़ुदकुशी की इत्तिला पर गहरे दुख और सदमा का इज़हार किया । उन्हों ने ख़ुदकुशियों को तेलंगाना मसला का हल ना बताते हुए ताहम कहा कि तेलंगाना के अवाम हिम्मत-ओ-बहादुरी की एक तारीख़ रखते हैं । सुषमा स्वराज ने चंद बड़ी जमातों ख़ासकर कांग्रेस को तशकील तेलंगाना में ताख़ीर के लिए ज़िम्मेदार क़रार दिया और कहा कि अलहदा रियासत तलंगाना के मुतालिबा की तारीख़ पाँच दहिय पुरानी है ।

उन्हों ने कहा बी जे पी तेलंगाना अवाम के जज़बात एहसासात को क़ौमीसतह पर लाएगी और उन के लिए अपनी जद्द-ओ-जहद को जारी रखेगी । क़ाइद अप्पोज़ीशन-ओ-बी जे पी लीडर ने कहा कि वो तेलंगाना अवाम की जद्द-ओ-जहद के साथ हैं और बी जे पी तलंगाना के ख़ाब को शर्मिंदा ताबीर करेगी जब कि वो बरसर-ए-इक्तदार आएगी । उन्हों ने तेलंगाना अवाम से ख़ुदकुशियों से बाज़ आने की अपील करते हुए कहा कि हम सब मिल कर तलंगाना के ख़ाब को हक़ीक़त में बदल सकते हैं ।।
मलाबार गोल्ड की आलमगीर तौसीअ , कारोबारी हदफ़ सालाना 6 रब डॉलर्स

TOPPOPULARRECENT