Monday , April 23 2018

तेलंगाना पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला का ब्यान अफ़सोसनाक

हैदराबाद 9 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के रुकन असम्बली के तारिक रामा राव ने मर्कज़ी ममलिकती वज़ीर-ए-दाख़िला के इस ब्यान पर अफ़सोस का इज़हार किया जिस में उन्हों ने कहा कि इत्तिफ़ाक़ राय तक किसी भी नई रियासत की तशकील मुम्किन नही

हैदराबाद 9 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के रुकन असम्बली के तारिक रामा राव ने मर्कज़ी ममलिकती वज़ीर-ए-दाख़िला के इस ब्यान पर अफ़सोस का इज़हार किया जिस में उन्हों ने कहा कि इत्तिफ़ाक़ राय तक किसी भी नई रियासत की तशकील मुम्किन नहीं है । राज्य सभा में कल उन्हों ने ये ब्यान दिया था । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रामा राव ने कहा कि अफ़सोस की बात है कि दस्तूर और क़ानून से नावाक़िफ़ अफ़राद भी मर्कज़ी वज़ारत पर फ़ाइज़ होचुके हैं । उन्हों ने कहा कि आज़ादी हिंद के बाद मुल्क में 14 नई रियास्तों की तशकील अमल में आई और इस वक़्त इत्तिफ़ाक़ राय की बात नहीं कही गई । उन्हों ने सवाल किया कि ये नई रियास्तें किस इत्तिफ़ाक़ राय के तेहत क़ायम की गई थी ।

उन्हों ने कहा कि दस्तूर हिंद में रियास्तों की तशकील केलिए इत्तिफ़ाक़ राय का कहींतज़किरा नहीं है। दस्तूर की दफ़ा 3 के तेहत मर्कज़ को नई रियास्तों की तशकील का मुकम्मल तौर पर इख़तियार हासिल है और रियास्ती हुकूमत का काम सिर्फ सिफ़ारिश करना है ।रियासत की सिफ़ारिश के बगै़र भी मर्कज़ी हुकूमत नई रियासत तशकील दे सकती है । उन्हों ने मर्कज़ से सवाल किया कि वो इत्तिफ़ाक़ राय का बहाना किस दस्तूर के तेहत बना रही है । उन्हों ने मर्कज़ी वज़ीर के ब्यान को दस्तूर के ख़िलाफ़ क़रार दिया और उन से मुतालिबा किया कि वो अपने ब्यान से दसतबरदारी इख़तियार करें ।

रामा राव ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम से मुतालिबा किया कि वो मुमलिकती वज़ीर केब्यान के बारे में वज़ाहत करें । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना की तशकील के सिलसिला में मुख़्तलिफ़ बहाने बना रही है और वक़फ़ा वक़फ़ा से गुमराहकुन ब्यानात दिए जा रहे हैं । मर्कज़ी हुकूमत को चाहीए कि वो बहुत जल्द तेलंगाना के बारे में अपने मौक़िफ़ का इज़हार करे । रामा राव ने तहरीक अदमे इअतिमाद में किरण कुमार रेड्डी हुकूमत की कामयाबी के बाद टी आर उसके ख़िलाफ़ चिरंजीवी के रिमार्कस की मुज़म्मत की । उन्हों ने कहा कि चिरंजीवी ने इल्ज़ाम आइद किया कि तहरीक अदमे इअतिमाद में कामयाबी केलिए टी आर उसने अरकान को लालच दिया था ।

रामा राव ने कहा कि इस तरह के इल्ज़ामात बेबुनियाद हैं क्योंकि टी आर उसने तहरीक अदमे इअतिमाद की पीशकशी के बाद किसी दूसरे पार्टी के रुकन से रब्त तक पैदा नहीं किया । बरख़िलाफ़ इस के टी आर एस ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान से अपील की थी कि वो तेलंगाना के मसला पर हुकूमत के ख़िलाफ़ वोट दें ।

TOPPOPULARRECENT