Friday , December 15 2017

तेलंगाना पर मर्कज़ का अगस्त में फ़ैसला

विजयवाड़ा की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट लगड़ा पाटी राजगोपाल ने कहा कि तेलंगाना पर मर्कज़ अगस्त में फ़ैसला करेगा और 80 फ़ीसद अवाम के लिए काबिल-ए-क़ोबूल फ़ैसला किया जाएगा। उन्हों ने 18 असेंबली हलक़ों के ज़िमन

विजयवाड़ा की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट लगड़ा पाटी राजगोपाल ने कहा कि तेलंगाना पर मर्कज़ अगस्त में फ़ैसला करेगा और 80 फ़ीसद अवाम के लिए काबिल-ए-क़ोबूल फ़ैसला किया जाएगा। उन्हों ने 18 असेंबली हलक़ों के ज़िमनी इंतेख़ाबात (उप चुनाव) को चीफ़ मिनिस्टर की कारकर्दगी पर रिफ़रंडम क़रार दिया।

मुत्तहदा रियासत के हामी कांग्रेस केरुक्न पार्लीमैंट ने कहा कि कांग्रेस हाईकमान अगस्त में फ़ैसला करेगी। फ़ैसला तेलंगाना की ताईद या मुख़ालिफ़त में रहने के सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि ये फ़ैसला रियासत के 80 फ़ीसद अवाम के लिए काबिल-ए-क़बूल होगा।

चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी के दरमयान इख़तिलाफ़ात के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि दोनों क़ाइदीन के दरमयान कोई इख़तिलाफ़ नहीं है, हर फ़ैसला दोनों क़ाइदीन एक दूसरे से मुशावरत (मशवरे)के बाद ही करते हैं।

बाअज़ मुआमलात में नज़रियाती इख़तिलाफ़ हो सकता है, मगर उस को इख़तिलाफ़ हरगिज़ क़रार नहीं दिया जा सकता।

रियास्ती वज़ीर-ए-सेहत (स्वास्थ मंत्री)डी एल रवींद्र रेड्डी की जानिब से चीफ़ मिनिस्टर पर की गई तन्क़ीद के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि वो इस मसला पर बयानबाज़ी की बजाय पार्टी हलक़ों में बात करना ज़्यादा बेहतर समझते हैं।

TOPPOPULARRECENT