Saturday , December 16 2017

तेलंगाना पर मुस्ताफ़ी होने वाले अरकान असम्बली की मुकम्मल ताईद

हैदराबाद 14 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने ऐलान किया कि अलहदा तेलंगाना मसला पर इस्तीफ़ा देने वाले अरकान असम्बली की जय ए सी मुकम्मल ताईद करेगी और उन की कामयाबी के

हैदराबाद 14 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने ऐलान किया कि अलहदा तेलंगाना मसला पर इस्तीफ़ा देने वाले अरकान असम्बली की जय ए सी मुकम्मल ताईद करेगी और उन की कामयाबी केलिए हर मुम्किन इक़दामात किए जाऐंगे । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि जिन अरकान असम्बली ने अलहदा तेलंगाना की ताईद की है अवाम उन्हें भारी अक्सरीयत से कामयाब करेंगे क्योंकि उन्हों ने अवामी जज़बात का एहतिराम करते हुए अपनी कुर्सी की क़ुर्बानी दे दी । कूद नड्डा राम ने कहा कि तेलंगाना मैंमुजव्वज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात में वही उम्मीदवार कामयाबी हासिल करेंगे जो तेलंगाना के हक़ में है ।

उन्हों ने कल वरनगल में क़ाइद अप्पोज़ीशन चंद्रा बाबू नायडू के दौरा के सिलसिला में तेलंगाना क़ाइदीन की गिरफ्तारियां की मुज़म्मत की । सदर नशीन जे ए सी ने कहा कि 13 दिसमबर को किसानों के मसाइल पर चंद्रा बाबू नायडू वरनगल का दौरा करने वाले हैं और पुलिस उन के दौरे में किसी भी रुकावट को दूर करने केलिए जे ए सी क़ाइदीन ,तलबा और टी आर ऐस कारकुनों को एहतियाती तौर पर हिरासत में ले रही है । उन्हों ने कहा कि वरनगल डी एस पी ने ऐस एससी के तलबा को भी गिरफ़्तार करते हुए उन के तालीमी कैरियर को मुतास्सिर करने की कोशिश की है । कूद नड्डा राम ने सवाल किया कि स्कूली तलबा किस तरह अमन-ओ-ज़बत केलिए ख़तरा बन सकते हैं ।

उन्हों ने कहा कि जमहूरीयत में अवाम को इस बात का हक़ हासिल है कि वो अपने नुमाइंदों सेबाज़पुर्स करें । तेलंगाना मसला पर अगर अवाम चंद्रा बाबू नायडू से वज़ाहत तलब करना चाहें तो इस में कोई ग़लती नहीं है । उन्हों ने गिरफ़्तार किए गए क़ाइदीन और कारकुनों की फ़िलफ़ौर रिहाई का मुतालिबा किया । कूद नड्डा राम ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू को तेलंगाना इलाक़ा में दौरा करने का अख़लाक़ी हक़ हासिल नहीं क्योंकि उन्हों ने तेलंगाना मसला पर अभी तक कोई फ़ैसला नहीं किया । उन्हों ने याद दिलाया कि 2009 मैं तेलगुदेशम के इंतिख़ाबी मंशूर में इस मसला को शामिल कियागया था । के रोशिया के दौरे चीफ़ मिनिस्ट्री मैं तेलंगाना मसला पर तलब करदा कल जमाती इजलास में तेलगुदेशम ने अलहदा तेलंगाना की ताईद की थी ।

सदर नशीन जे ए सी ने तेलगुदेशम के तेलंगाना क़ाइदीन से मुतालिबा किया कि वो चंद्रा बाबू नायडू से तेलंगाना मसला पर वाज़िह मौक़फ़इख़तियार करने केलिए दबाव डालें ।उन्हों ने कहा कि तेलगुदेशम के ग़ैर वाज़िह मौक़फ़ केबाइस तेलंगाना में पार्टी अवामी एतिमाद से महरूम होचुकी है । उन्हों ने कहा कि कांग्रेस के तेलंगाना अरकान असम्बली को चाहीए था कि वो असम्बली में तहरीक अदमे इअतिमाद के दौरान हुकूमत से तेलंगाना मसला पर क़रारदाद की मंज़ूरी केलिए इसरार करते ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना अरकान असम्बली ने एक बेहतरीन मौक़ा गंवा दिया है।उन्हों ने कहा कि तेलंगाना जे ए सी आने वाले दिनों में एजीटशन में शिद्दत पैदा करेगी । उन्हों ने कहा कि जय ए सी अपने एहतिजाज के ज़रीया तेलंगाना के अवामी नुमाइंदों पर दबाव बनाएगी कि वो इजतिमाई तौर पर मुस्ताफ़ी होजाएं । उन्हों ने कहा कि सिर्फ दस्तूरी बोहरान के ज़रीया तेलंगाना हासिल किया जा सकता है ।

TOPPOPULARRECENT