Friday , September 21 2018

तेलंगाना पर लोक सभा में दूसरे दिन भी हंगामा आराई

टी आर ऐस तेलगु देशम‌ और कांग्रेस अरकान कापले कार्ड्स के साथ एहतिजाज नारा बाज़ी ऐवान की कार्रवाई मफ़लोजनई दिल्ली।7मार्च ( पी टी आई) अलहदा तेलंगाना के मुतालिबा पर लोक सभा की कार्रवाई लगातार दूसरे दिन आज भी अमलन मफ़लूज-ओ-मुअत्तल हो ग

टी आर ऐस तेलगु देशम‌ और कांग्रेस अरकान कापले कार्ड्स के साथ एहतिजाज नारा बाज़ी ऐवान की कार्रवाई मफ़लोजनई दिल्ली।7मार्च ( पी टी आई) अलहदा तेलंगाना के मुतालिबा पर लोक सभा की कार्रवाई लगातार दूसरे दिन आज भी अमलन मफ़लूज-ओ-मुअत्तल हो गई । कांग्रेस तेलगु देशम‌ और टी आर इसके अरकान ऐवान के वस्त में पहुंच गए औरफ़िलफ़ौर अलहदा रियासत तशकील देने के मुतालिबा पुर इसरार किया । लोक सभा की कार्रवाई के आज सुबह आग़ाज़ के फ़ौरी बाद इलाक़ा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान जमाती-ओ-सयासी वाबस्तगियों से बालातर होकर ऐवान के वस्त में जमा होगए और प्ले कार्ड्स लहराते हुए अलहदा रियासत तशकील देने के मुतालिबा पर शिद्दत सेइसरार किया ।

जुए तेलंगाना के नारे लगाते हुए अरकान ने अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील केलिए ऐवान में फ़िलफ़ौर बिल पेश करने का मुतालिबा किया ।इस दौरान अप्पोज़ीशन जमात बी जे पी के ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए में शामिल एक अहम जमात जय डीयू के अरकान भी ऐवान के वस्त में जमा होगए और अरकान-ए-पार्लीमैंट के ख़िलाफ़ मुबय्यना अहानत आमेज़ रिमार्कस की पादाश में टीम अना के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी की । ब्रहम अरकान की नारा बाज़ी के दौरान स्पीकर मीरा कुमार ने ऐवान की कार्रवाई को दोपहर तकमुल्तवी कर दिया लेकिन दोपहीर के वक़फ़ा के बाद जैसे ही ऐवान की कार्रवाई शुरू हुई दुबारा ऐसे ही मुनाज़िर देखे गए ।

स्पीकर ने ऐवान में कार्रवाई का शैडूल पेश करने की ख़ाहिश के साथ इस पी के सरबराह मुलाइम सिंह यादव को मर्कज़ी बजट पर ख़िताब करने का मौक़ा दिया । लेकिन मिस्टर मुलाइम सिंह यादव मुख़्तसर ख़िताब कर सके और अरकान के शोर-ओ-गुल और हंगामा आराई के सबब श्रीमती मीरा कुमार ने ऐवान की कार्रवाई को फिर एक मर्तबा मुल्तवी करने का ऐलान किया । क़बल अज़ीं स्पीकर ने टी आर ऐस कांग्रेस और तेलगु देशम‌ अरकान को अपनी नशिस्तों सँभालने की हिदायत करते हुए कहा कि कर्नाटक के हलक़ा उदोपी । चिकमगलूर से मुंतख़ब रुकन जुए प्रकाश हीगडे को हलफ़ दिलाने का मौक़ा दिया जाय । मिस्टर हीगडे ने कनटरा में हलफ़ लिया । ताहम उन की हलफ़ बर्दारी के बाद एहितजाजी अरकान ऐवान के वस्त में दुबारा जमा हो गए और नारा बाज़ी शुरू करदी गई थी । जय डीयू के सदर शरद यादव ने अरकान-ए-पार्लीमैंट के ख़िलाफ़ टीम अना के अहानत आमेज़ रिमार्कस के मसला पर बेहस की इजाज़त देने का मुतालिबा किया ।

जिस पर स्पीकर ने 4बजे शाम वक़्त देने का वाअदा किया और जय डीयू अरकान इत्मिनान‌ का इज़हार करते हुए अपनी नशिस्तों पर बैठ गए । लेकिन मसला तेलंगाना पर अरकान की नारा बाज़ी जारी थी कि स्पीकर ने इजलास को मुल्तवी करने का ऐलान किया ।

TOPPOPULARRECENT