Monday , December 18 2017

तेलंगाना पर वज़ीर-ए-आज़म का रद्द-ए-अमल अफ़सोसनाक

हैदराबाद ०८सितंबर (सियासत न्यूज़ )टी आर ऐस फ़्लोर लीडर ई राजिंदर ने वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह की जानिब से तेलंगाना मसला इत्तिफ़ाक़ राय ना होने से मुताल्लिक़ दिए गए रद्द-ए-अमल पर अफ़सोस का इज़हार किया । अख़बारी नुमाइंदों से ब

हैदराबाद ०८सितंबर (सियासत न्यूज़ )टी आर ऐस फ़्लोर लीडर ई राजिंदर ने वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह की जानिब से तेलंगाना मसला इत्तिफ़ाक़ राय ना होने से मुताल्लिक़ दिए गए रद्द-ए-अमल पर अफ़सोस का इज़हार किया । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए राजिंदर ने कहा कि इत्तिफ़ाक़ राय के नाम पर मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना मसला की यकसूई में ताख़ीर कररही है ।

सी पी आई के एक वफ़द ने कल वज़ीर-ए-आज़मसे मुलाक़ात करते हुए अलहदा तेलंगाना मसला पर जल्द फ़ैसला करने की अपील की थी । जिस पर वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि सयासी जमातों में तलंगाना मसला पर इत्तिफ़ाक़ राय की कमी है । टी आर ऐस फ़्लोर लीडर ने वज़ीर-ए-आज़म के ब्यान को अफ़सोसनाक क़रार दिया और सवाल किया कि इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करने के मर्कज़ी हुकूमत किया इक़दामात कर रही है ।

उन्हों ने कहा कि सयासी जमातों में इत्तिफ़ाक़ राय की कमी का बहाना बनाकर तेलंगाना मसला को टालने की कोशिश की जा रही ही। उन्हों ने कहा कि रियासत की तमाम बड़ी जमातें अलहदा तलंगाना के हक़ में है । तलगोदीशम पार्टी जो कल तक तलंगाना की मुख़ालिफ़ थी वो भी तेलंगाना के हक़ में मर्कज़ को मकतूब रवाना करने की तैय्यारी कररही है ।

उन्हों ने कहा कि 9 डसमबर 2009 को इस वक़्त के वज़ीर-ए-दाख़िलापी चिदम़्बरम ने अलहदा रियासत की तशकील के बारे में जो ऐलान किया था मर्कज़ को चाहिए कि इस पर अमल करते हुए तलंगाना की तशकील का अमल फ़ौरी शुरू करे । उन्हों ने कहा कि कई क़ौमी और इलाक़ाई जमातों ने तेलंगाना रियासत के क़ियाम की ताईद की है । राजिंदर ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि वो अलहदा तेलंगाना के क़ियाम में रुकावट पैदा कररहे हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर क़ौमीक़ाइदीन को तेलंगाना के ख़िलाफ़ रिपोर्ट पेश करते हुए सीमा आंधरा चीफ़ मिनिस्टर का रोल अदा कररहे हैं । उन्हों ने कहा कि तलंगाना की मुख़ालिफ़त करनेवाली कोई भी पार्टी तेलंगाना में इंतिख़ाबात में हिस्सा लेने की हिम्मत नहीं कर पाए गी क्योंकि तलंगाना कीअवाम सिर्फ उन्ही जमातों को मुंतख़ब करेंगे जो तलंगाना की ताईद करेंगी ।

उन्हों ने तेलंगाना मसला पर सीमा आंधरा के रुकन पार्लीमैंट के ऐस राव के ब्यान की मुज़म्मत की जिस में उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना केलिए अलहदा पैकेज की तैय्यारी परग़ौर कर रही है । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना अवाम को अलहदा रियासत के इलावा कोई पैकेज काबिल-ए-क़बूल नहीं । सीमा आंधरा क़ाइदीन के सबब ही तेलंगाना की तशकील में ताख़ीर हो रही है । उन्हों ने के ऐस राव और दीगर सीमा आंधरा क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो इस तरह के ब्यानात से गुरेज़ करें ।

TOPPOPULARRECENT