Saturday , December 16 2017

तेलंगाना पर समझौता नामुमकिन, हर दिन नई हिक्मत-ए-अमली

हैदराबाद /25 नवंबर (सियासत न्यूज़) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने कहा कि तेलंगाना पर समझौता नामुमकिन है । परनब मुकर्जी बहैसीयत हुक्मराँ नुमाइंदा हम को कंट्रोल करसकते हैं, मगर तेलंगाना के अवाम क

हैदराबाद /25 नवंबर (सियासत न्यूज़) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने कहा कि तेलंगाना पर समझौता नामुमकिन है । परनब मुकर्जी बहैसीयत हुक्मराँ नुमाइंदा हम को कंट्रोल करसकते हैं, मगर तेलंगाना के अवाम को कंट्रोल नहीं करसकती। हम अपना एहतिजाज जारी रखेंगे, ताहम हर रोज़ अपनी हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करेंगे। अगर एहतिजाज पर हम को मुअत्तल किया जाता है या कोई दीगर कार्रवाई की जाती है तो हम इस का भी सामना करेंगे। परनब मुकर्जी की जानिब से ब्रहमी के इज़हार के बाद कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने अपना इजलास तलब किया और बादअज़ां मुशतर्का तौर पर प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब किया।

मिस्टर पूनम प्रभाकर ने कहा कि हम पार्लीमैंट का इजलास शुरू होने से क़बल ही पार्लीमैंट में एहतिजाज का फ़ैसला करचुके हैं, जिस पर अमल आवरी जारी है और हमारे एहतिजाज के सबब तीन दिन से पार्लीमैंट की कार्रवाई ठप होकर रह गई है । परनब मुकर्जी ने हुक्मराँ जमात के नुमाइंदा होने का वास्ता देते हुए ऐवान में एहतिजाज ना करने का मश्वरा दिया है , ताहम हम कोई नया मुतालिबा नहीं कर रहे हैं, बल्कि 9 दिसंबर 2009-ए-को अलहदा तेलंगाना की तशकील का मर्कज़ ने जो ऐलान किया था, इस पर अमल आवरी का मुतालिबा कर रहे हैं। हम अपना एहतिजाज जारी रखेंगे और साथ ही अपनी हिक्मत-ए-अमली भी करते रहेंगे।

मिस्टर ऐम जगना थम ने कहा कि परनब मुकर्जी हमारे क़ाइद हैं और रोज़ हम से बात करते हैं। उन्हों ने कहा कि हमारी तौहीन, तेलंगाना अवाम की तौहीन के मुतरादिफ़ है । मर्कज़ी हुकूमत ने तेलंगाना रियासत तशकील देने का वाअदा किया था। सिर्फ वाअदा से इन्हिराफ़ के सबब अब तक तक़रीबन 700 नौजवान अपनी जानें क़ुर्बान करचुके हैं। हम एहतिजाज करते हुए तेलंगाना अवाम के जज़बात को पेश कर रहे हैं। हमारे एहतिजाज से इलाक़ा तेलंगाना में कांग्रेस पार्टी मुस्तहकम हो रही है । मिस्टर जी सुखेन्द्र रेड्डी ने कहा कि हमारा एहतिजाज तेलंगाना अवाम के जज़बा की तर्जुमानी कर रहा है ।

हम को अवाम के जज़बा को पेश करने का पूरा इख़तियार है । मिस्टर राजिया ने कहा कि हम हुक्मराँ जमात के नुमाइंदा हैं, इस लिए परनब मुकर्जी हम को कंट्रोल करसकते हैं, मगर वो तेलंगाना के अवाम पर कंट्रोल नहीं हासिल करसकती। पार्लीमैंट में तेलंगाना की ताईद में हमारा एहतिजाज जारी रहेगा। अगर एहतिजाज की वजह से हमारे ख़िलाफ़ कोई भी कार्रवाई होती है तो हम हर कार्रवाई का सामना करने के लिए तैय्यार रहेंगे।

मिस्टर जी वीवीक ने कहा कि रेल रोको एहतिजाज के दौरान हमारे ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज किए गई, यहां तक कि हम को जेल भी भेज दिया गया, लेकिन हम घबराए नहीं। कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट में इत्तिहाद ना होने के सवाल को मुस्तर्द करते हुए उन्हों ने कहा कि हम सब मुत्तहिद हैं। मधु गौड़ यशकी शरद पवार के पास हैं, तमाम अरकान-ए-पार्लीमैंट ने मुत्तहदा तौर पर ये फ़ैसला किया है ।

TOPPOPULARRECENT