Saturday , December 16 2017

तेलंगाना पी एससी सीग़ा राज़ में ए पी पी एससी मुलाज़मीन का दाख़िला

हैदराबाद 22 अगस्ट तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन में उस वक़्त हल्की सी कशीदगी पैदा हो गई जब आंध्र प्रदेश पब्लिक सर्विस कमीशन से ताल्लुक़ रखने वाले मुलाज़िमीन ने दफ़्तर के इंतेहाई राज़दाराना हिस्सा में गै़रक़ानूनी तौर पर दाख़िल हो कर रिकार्ड को नुक़्सान पहुंचाने की कोशिश की।

इस वाक़िये पर तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन ने सख़्त एहतेजाज करते हुए ना सिर्फ पुलिस में शिकायत दर्ज की बल्कि आंध्र प्रदेश पब्लिक सर्विस कमीशन के ख़िलाफ़ गवर्नर से शिकायत की है।

बताया जाता हैके आंध्र प्रदेश पब्लिक सर्विस कमीशन के बाज़ मुलाज़िमीन तेलंगाना कमीशन के राज़दाराना शोबे के क़ुफ़ुल को नक़ली चाबी से खोल कर दाख़िल हुए और वहां मौजूद रिकार्ड को नुक़्सान पहुंचाने की कोशिश की। इस सिलसिले में तेलंगाना कमीशन के मुलाज़िमीन को कोई इत्तेला नहीं दी गई।

तेलंगाना कमीशन के ओहदेदारों का इल्ज़ाम हैके तक़र्रुत के सिलसिले में शुरू किए गए इक़दामात को नुक़्सान पहुंचाने के लिए ये हरकत की गई। कमीशन के सदर नशीन डॉ चकरा पानी और रुकन एन विट्ठल ने आंध्रई मुलाज़िमीन के इस रवैये पर रद्द-ए-अमल का इज़हार किया।

उन्होंने कहा कि इस सिलसिले में गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से शिकायत की जा रही है। पब्लिक सर्विस कमीशन की इमारत में दूसरी और तीसरी मंज़िल तेलंगाना और चौथी और पांचवें मंज़िल आंध्र प्रदेश के लिए अलाट की गई है।

उन्होंने कहा कि तक़र्रुत के लिए आलामीया की इजराई के बाद कमीशन की सरगर्मीयों में इज़ाफ़ा हुआ है लिहाज़ा आंध्र प्रदेश कमीशन के ओहदेदारों को दूसरी और तीसरी मंज़िल से फ़ौरी दफ़ातिर का तख़लिया करना चाहीए।

तेलंगाना कमीशन के ओहदेदारों ने बेगमबाज़ार पुलिस स्टेशन में शिकायत दर्ज करते हुए अहम दस्ताविज़ात के ग़ायब होने की इत्तेला दी। पुलिस ने एक मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT