Friday , January 19 2018

तेलंगाना बिल, ए पी भवन दिल्ली के रूबरू धरना और एहतेजाज

पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की मंज़ूरी को रोकने के लिए की जा रही साज़िशों पर टी आर एस और इम्पलॉयज़ जे ए सी ने शदीद रद्दे अमल का इज़हार किया है। नई दिल्ली में मौजूद टी आर एस और तेलंगाना मुलाज़मीन के क़ाइदीन ने ए पी भवन के रूबरू धरना मुन

पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की मंज़ूरी को रोकने के लिए की जा रही साज़िशों पर टी आर एस और इम्पलॉयज़ जे ए सी ने शदीद रद्दे अमल का इज़हार किया है। नई दिल्ली में मौजूद टी आर एस और तेलंगाना मुलाज़मीन के क़ाइदीन ने ए पी भवन के रूबरू धरना मुनज़्ज़म करते हुए मर्कज़ से मुतालिबा किया कि पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की पेशकशी का अमल तेज़ किया जाए। इन क़ाइदीन ने बी जे पी की जानिब से तेलंगाना बिल के बारे में मौक़िफ़ में तबदीली से मुताल्लिक़ इत्तिलाआत पर भी नाराज़गी ज़ाहिर की।

इम्पलाइज़ जे ए सी के क़ाइद श्रीनिवास गौड़ ने कहा कि पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की मंज़ूरी कांग्रेस और बी जे पी की ज़िम्मेदारी है और अगर जारीया सेशन में बिल मंज़ूर नहीं होगा तो इलाक़ा में संगीन सूरते हाल पैदा हो जाएगी। उन्हों ने कहा कि कांग्रेस और बी जे पी दोनों ने 2004 इंतिख़ाबात के वक़्त ही तेलंगाना रियासत की ताईद का एलान किया था। अब जबकि पार्लीयामेंट में बिल की मंज़ूरी क़तई मरहला में है लिहाज़ा उन जमातों को अपने वाअदा पर क़ायम रहना चाहीए।

इसी दौरान टी आर एस पोलिट ब्यूरो रुक्न डॉक्टर श्रावण ने सीमा आंध्र क़ाइदीन पर तेलंगाना के ख़िलाफ़ साज़िश का इल्ज़ाम आइद किया। उन्हों ने कहा कि बिल के ख़िलाफ़ लाख साज़िशें की जाएं लेकिन जारीया सेशन में उस की मंज़ूरी यक़ीनी है। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना मसअले पर तेलुगु देशम का दोहरा मौक़िफ़ बेनकाब हो चुका है लिहाज़ा पार्टी के तेलंगाना क़ाइदीन अब अवाम का सामना नहीं कर सकते।

TOPPOPULARRECENT