Tuesday , December 12 2017

तेलंगाना बिल पर असेंबली में बेहस के लिए सीमांध्र क़ाइदीन का इसरार

तेलंगाना मुसव्वदा बिल वापिस करने के लिए सदर जमहूरीया की तरफ़ से मुक़र्रर करदा मोहलत 23 जनवरी जैसे जैसे क़रीब आरही है इस बात पर तजस्सुस में इज़ाफ़ा देखा जा रहा है कि आया रियासत की तक़सीम की मुख़ालिफ़त करने वाले क़ाइदीन मुसव्वदा बिल की वापसी

तेलंगाना मुसव्वदा बिल वापिस करने के लिए सदर जमहूरीया की तरफ़ से मुक़र्रर करदा मोहलत 23 जनवरी जैसे जैसे क़रीब आरही है इस बात पर तजस्सुस में इज़ाफ़ा देखा जा रहा है कि आया रियासत की तक़सीम की मुख़ालिफ़त करने वाले क़ाइदीन मुसव्वदा बिल की वापसी की मोहलत में तौसीअ की दरख़ास्त करेंगे या नहीं।

सदर जमहूरीया ने इस बिल पर बेहस के बाद 23 जनवरी तक वापसी के लिए मोहलत दी थी लेकिन ये क़ियास आराईयां की जा रही हैके सीमांध्र क़ाइदीन बेहस के लिए वक़्त की दरख़ास्त करसकते हैं।

आंध्र प्रदेश के वज़ीर समाजी बहबूद पी सत्य नाराय‌ना ने जिन का ताल्लुक़ सीमांध्र से है पिछ्ले रोज़ इशारा किया कि बिल पर बेहस के लिए ज़ियदा वक़्त की ज़रूरत होगी ताहम तेलंगाना क़ाइदीन मोहलत में किसी भी तौसीअ की मुख़ालिफ़त कररहे हैं और उन्होंने इल्ज़ाम लाग‌या कि मोहलत में तौसीअ का बुनियादी मक़सद यही है कि आइन्दा आम चुनाव से पहले पार्लियामेंट में इस बिल को मंज़ूर ना किए जाने के हालात पैदा किए जाएं।

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ( टी आर एस) के लीडर के कशीव राव‌ ने कहा कि हत्ता कि ज़ाइद वक़्त भी दिया जाता है तो इस में हमें किसी परेशानी की कोई ज़रूरत नहीं है।

असेंबली में टी आर एस के फ़्लोर लीडर ई राजिंदर ने आज यहां कहाँ कि आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर और दूसरे (सीमांध्र क़ाइदीन) ने हमेशा ही क़ियाम तेलंगाना को रोकने की कोशिश की है लेकिन हम आगे बढ़ते हैं और अब भी हम हर रुकावट उबूर करलींगे।

इलाके तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन को ये यक़ीन है कि तेलंगाना बिल आइन्दा माह के पारलीमानी मीटिंग में मंज़ूर करलिया जाएगा और अगर आंध्र प्रदेश असेंबली में इस पर बेहस के लिए एक हफ़्ता या दस दिन का ज़ाइद वक़्त देने के बाद भी बिल को वापिस किया जाता है तो पार्लियामेंट में उस की मंज़ूरी में कोई रूकावट नहीं होगी।

TOPPOPULARRECENT