Monday , May 21 2018

तेलंगाना भवन के ग़लत इस्तिमाल पर मुक़द्दमा

सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राउ के भांजे ऊमेश राउ ने सदर टी आर एस के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा दायर करते हुए तेलंगाना भवन का तिजारती-ओ-ज़ाती अग़राज़ के लिए इस्तिमाल किया जा रहा है । ऊमेश राउ ने हुकूमत से तेलंगाना भवन की अराज़ी को वापिस ल

सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राउ के भांजे ऊमेश राउ ने सदर टी आर एस के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा दायर करते हुए तेलंगाना भवन का तिजारती-ओ-ज़ाती अग़राज़ के लिए इस्तिमाल किया जा रहा है । ऊमेश राउ ने हुकूमत से तेलंगाना भवन की अराज़ी को वापिस लेने के लिए पहले ही ख़ाहिश कर चुके हैं । उन्हों ने अदालत में भी अर्ज़ी दाख़िल की जब कि इस की पीर को समाअत मुतवक़्क़े है ।

के सी आर के फ़र्ज़ंद के टी आर और दुख़तर कवीता के पार्टी में उभर आने के बाद ऊमेश राउ ने टी आर एस से कांग्रेस में शमूलीयत इख़तियार कर ली । ऊमेश राउ ने तेलंगाना भवन को सारे तेलंगाना अवाम की इमलाक क़रार देते हुए कब्ल अज़ीं कहा था कि के सी आर के टी वी चैनल को तेलंगाना भवन से चलाया जा रहा है ।

ऊमेश राउ ने इल्ज़ाम आइद किया कि के सी आर और सदर वाई एस आर कांग्रेस वाई एस जगन के दरमियान तिजारती और सयासी साज़ बाज़ और हम आहंगी का इल्ज़ाम लगाया । उन्हों ने के सी आर पर कई एक बेनामी तिजारती सरगर्मियों में मुलव्विस रहने की बात बताते हुए अवाम से टी आर एस को वोट ना देने की अपील की

और कहा कि टी आर एस को वोट देना महज़ वोट बेकार करने के मुतरादिफ़ है । उन्हों ने के सी आर के साथ मुबाहिस पर ख़ुद को तय्यार बताते हुए कहा कि टी आर एस के ज़रीया तेलंगाना का कभी भी हुसूल मुम्किन नहीं है ।।

TOPPOPULARRECENT