Friday , December 15 2017

तेलंगाना मसअले की यकसूई की सिम्त पेशरफ़्त

हैदराबाद 24 जून (सियासत न्यूज़ ) मर्कज़ की जानिब से अलैहदा तेलंगाना मसअले की यकसूई के लिए जारी सरगर्मीयों के दौरान बताया जाता है कि मर्कज़ी वज़ारते दाख़िला ने तेलंगाना के लिए गोरखालैंड की तर्ज़ पर एक अलैहदा बाइख़्तियार इलाक़ाई बो

हैदराबाद 24 जून (सियासत न्यूज़ ) मर्कज़ की जानिब से अलैहदा तेलंगाना मसअले की यकसूई के लिए जारी सरगर्मीयों के दौरान बताया जाता है कि मर्कज़ी वज़ारते दाख़िला ने तेलंगाना के लिए गोरखालैंड की तर्ज़ पर एक अलैहदा बाइख़्तियार इलाक़ाई बोर्ड के क़ियाम की तजवीज़ को क़तईयत देदी है ।

कांग्रेस हाईकमान भी इस तजवीज़ के हक़ में है और इस के बाक़ायदा एलान से क़ब्ल तीनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन से मुशावरत किए जाने का इमकान है बावसूक़ ज़राए ने बताया कि इस इलाक़ाई तरक़्क़ीयाती बोर्ड को पसमांदा इलाक़ा की तरक़्क़ी के सिलसिले में ज़ाइद फंड्स भी मुख़तस किए जाएंगे ।

बोर्ड के सदर नशीन के लिए तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन के नाम ज़ेरे ग़ौर हैं क्योंकि ये ओहदा डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा के मुमासिल रहेगा लिहाज़ा हाईकमान चाहता है कि इस ओहदा पर किसी मौज़ूं क़ाइद को नामज़द किया जाए ।

पार्टी के नायब सदर राहुल गांधी रियासत के मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन से मुशावरत में मसरूफ़ हैं और वो गुज़िश्ता चंद दिन से तीनों इलाक़ों के मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन से अलैहदा अलैहदा मुशावरत करते हुए पैकेज में दी जाने वाली उमूर पर तबादले ख़्याल कर रहे हैं ।

बताया जाता है कि राहुल गांधी ने क़ाइदीन पर वाज़ेह कर दिया कि मौजूदा हालात में तेलंगाना रियासत की तशकील का फ़ैसला आसान नहीं है क्योंकि सीमा आंध्र क़ाइदीन की जानिब से रियासत की तक़सीम की सख़्ती से मुख़ालिफ़त की जा रही है ।

तवक़्क़ो है कि मुशावरत का अमल मुकम्मल होने के बाद इलाक़ाई तरक़्क़ीयाती बोर्ड का एलान कर दिया जाएगा । हाईकमान का मानना है कि इलाक़ा की तरक़्क़ी पर मबनी पैकेज के ज़रीए तेलंगाना अवाम के जज़बात को ठंडा किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT