Thursday , May 24 2018

तेलंगाना मसला इंतिहाई हस्सास रुख इख़तियार कर गया

हैदराबाद ०‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍१ अक्टूबर: (सियासत न्यूज़) तलंगाना मार्च में शिरकत से रोकने और जगह जगह पुलिस की रुकावटों को कांग्रेस के क़ाइदीन ने हुकूमत की साज़िश का हिस्सा क़रार दिया ही। पुलिस ने ज़बरदस्ती ताक़त का इस्तिमाल करते हुए ज

हैदराबाद ०‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍१ अक्टूबर: (सियासत न्यूज़) तलंगाना मार्च में शिरकत से रोकने और जगह जगह पुलिस की रुकावटों को कांग्रेस के क़ाइदीन ने हुकूमत की साज़िश का हिस्सा क़रार दिया ही। पुलिस ने ज़बरदस्ती ताक़त का इस्तिमाल करते हुए जहां एक तरफ़ आम तलंगाना हामीयों को रोक दिया था वहीं दूसरी तरफ़ के अरकान-ए-पार्लीमैंट मधु गौड़ याशिकी, मंदा जगना थम और साबिक़ रुकन पार्लीमैंट के केशव राउ को गिरफ़्तार कर लिया।

अपनी गिरफ़्तारी पर ब्रहम कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट रियास्ती हुकूमत को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया और हुकूमत को इंतिबाह दिया कि वो अपनी ऐसी हरकतों से बाज़ आजाई। उन्हों ने हुकूमत को अपनी वो बात याद दिलाई जिस में कहा गया था कि तलंगाना का मसला इंतिहाई हस्सास रुख इख़तियार कर गया लिहाज़ा मसला की संगीनी को महसूस करना ज़रूरी ही। अवाम के जज़बात से जुड़े इस मसला को अगर तात्तुल का शिकार बनाया जाता है तो फिर तलंगाना का मसला आतिश फ़िशां पहाड़ की तरह फिट पड़ेगा।

जिस के नताइज से कांग्रेस के वजूद को ख़तरा लाहक़ होजाएगा। ताहम रियास्ती हुकूमत ने मसला के हस्सास पहलू से मर्कज़ को वाक़िफ़ करवाने में साज़िश रची जिस के नताइज सामने आरहे हैं। उन्हों ने अफ़सोस का इज़हार करते हुए कहाकि आज हुकूमत का ये रवैय्या होगया है कि वो चीफ़ मिनिस्टर मुलाक़ात के लिए भी तैय्यार नहीं और जब उन से मुलाक़ात केलिए रुजू किया जाता है तो पुलिस के ज़रीया गिरफ़्तार करलिया गया है।

कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट जो तलंगाना मार्च के मुक़ाम तक पहूंचना चाहते थे पहले वो तलंगाना शहीदाँ को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने गुण पार्क गए थे और अपना इरादा ज़ाहिर किया था कि वो पुलिस रवैय्या के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी करेंगे और पुलिस के जाबिराना अंदाज़ को क़ाबू रखने का मुतालिबा करेंगी। ताहम पहले से ही इस बात का अंदाज़ा लगाते हुए पुलिस ने उन्हें फ़ौरी तौर पर हिरासत में ले लिया

TOPPOPULARRECENT