Tuesday , December 12 2017

तेलंगाना मसला पर कांग्रेस को अल्टीमेटम

तेलंगाना पोलिटीकल जे ए सी ने हुक्मराँ कांग्रेस को ख़बरदार किया है कि 24 अप्रैल से बजट सैशन का दूसरा मरहला शुरू होने से क़बल अगर वो तेलंगाना पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह नहीं करेगी तो अलहदा रियासत केलिए एहतिजाज में शिद्दत पैदा कर दी जाए

तेलंगाना पोलिटीकल जे ए सी ने हुक्मराँ कांग्रेस को ख़बरदार किया है कि 24 अप्रैल से बजट सैशन का दूसरा मरहला शुरू होने से क़बल अगर वो तेलंगाना पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह नहीं करेगी तो अलहदा रियासत केलिए एहतिजाज में शिद्दत पैदा कर दी जाएगी। जे ए सी कन्वीनर ऐम कोदंडाराम रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि कांग्रेस ने 2004 और 2009 इंतिख़ाबात में अलहदा रियासत की तशकील का वाअदा किया था लेकिन वो अब तक उसे पूरा नहीं करसकी।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लियामेंट और असैंबली को चाहीए कि वो पार्टी क़ियादत पर अलहदा रियासत के मुतालिबा को तस्लीम करने केलिए दबाव डालें। उन्हों ने दावा किया कि वज़ीर पैट्रोलीयम ऐस जय पाल रेड्डी और रियास्ती वज़ीर पंचायत राज के जाना रेड्डी का इस मुआमला में कलीदी रोल है। हालिया महबूबनगर ज़िमनी इंतिख़ाबात के बाद टी आर ऐस और बी जे पी में इख़तिलाफ़ात के ताल्लुक़ से पूछे जाने पर उन्हों ने कहा कि जय ए सी मुत्तहिद है।

TOPPOPULARRECENT