तेलंगाना मसला पर तवालत सी मज़ीद तबाही: सी पी एम

तेलंगाना मसला पर तवालत सी मज़ीद तबाही: सी पी एम
हैदराबाद 2७ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) रुकन असैंबली सी पी आई ऐम मिस्टर जय रंगा रेड्डी ने अलहदा रियासत तलंगाना की तशकील के मुतालिबा को मज़ीद तवालत दिए बगै़र कोई फ़ैसला करने के इक़दामात का हुकूमत से मुतालिबा किया और कहा कि अलहदारियासत त

हैदराबाद 2७ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) रुकन असैंबली सी पी आई ऐम मिस्टर जय रंगा रेड्डी ने अलहदा रियासत तलंगाना की तशकील के मुतालिबा को मज़ीद तवालत दिए बगै़र कोई फ़ैसला करने के इक़दामात का हुकूमत से मुतालिबा किया और कहा कि अलहदारियासत तेलंगाना के मुतालिबा को जितनी तवालत दी जाएगी या ताख़ीर की जाएगी उतनी ही रियासत में तबाही-ओ-बर्बादी होती रहेगी । आज यहां मीडीया प्वाईंट पर अख़बारीनुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर जय रंगा रेड्डी ने कहा कि अलहदा रियासत तेलंगाना के मुतालिबा पर रुकावटें ख़ुद कांग्रेस पार्टी की तरफ़ से पैदा की जा रही हैं और अपने वादों के बर ख़िलाफ़ मौक़िफ़ को तबदील कर के बिलख़सूस इलाक़ा तलंगाना अवाम के जज़्बात-ओ-एहसासात से खिलवाड़ कर रही है ।

उन्हों ने पर ज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि अलहदारियासत तलंगाना के मसला पर जिस तरह रियासत में तबाही मच रही है इसी कांग्रेस पार्टी भी रियासत में तबाह हो कर रह जाएगी । उन्हों ने रियासत में ख़ुशकसाली की संगीन सूरत-ए-हाल का तज़किरा करते हुए कहा कि हुकूमत रियासत में पाए जाने वाले ख़ुशकसाली हालात से निमटने में नाकाम साबित हो रही है और ख़ुशकसाली से हुए नुक़्सानात का सिर्फअंदाज़ा ही लगाया जा रहा है ।

लेकिन अब तक कोई रक़ूमात ख़ुशकसाली हालात से निमटने और मुतास्सिरा अफ़राद को राहत बहम पहूँचाने केलिए जारी नहीं किए गए । उन्हों ने कहा कि कांग्रेस पार्टी केलिए सँभलने का अभी वक़्त है और मसाइल की यकसूई परतवज्जा देते हुए अवाम के जज़बात-ओ-एहसासात का पास-ओ-लिहाज़ करने की कांग्रेस से अपील की ।

Top Stories