Thursday , December 14 2017

तेलंगाना मसला पर नई हिक्मत-ए-अमली का मंसूबा टी आर एस का 24 अगस्त‌ को अहम इजलास के सी आर का ख़िताब

हैदराबाद।१६ अगस्त (सियासत न्यूज़) तलंगाना मसला पर ताज़ा हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करने तलंगाना राष़्ट्रा समीती के सरबराह मिस्टर के चंद्रा शेखर राउ इस माह के अवाख़िर में पार्टी के अरकान असम्बली और क़ाइदीन का एक इजलास तलब करेंगी। टी आ

हैदराबाद।१६ अगस्त (सियासत न्यूज़) तलंगाना मसला पर ताज़ा हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करने तलंगाना राष़्ट्रा समीती के सरबराह मिस्टर के चंद्रा शेखर राउ इस माह के अवाख़िर में पार्टी के अरकान असम्बली और क़ाइदीन का एक इजलास तलब करेंगी। टी आर इसके ज़राएके बमूजब मिस्टर राउ पार्टी की पोलीट ब्यूरो के अरकान, अरकान असैंबली, डिस्ट्रिक्ट यूनिट्स के सदूर और पार्टी के दीगर क़ाइदीन-ओ-कारकुनों का इजलास /24 अगस्तता /26 अगस्त मुनाक़िद करेंगी। टी आर ऐस सरबराह का कहना है कि उन्हें दिल्ली में मर्कज़ी क़ाइदीन ने तीक़न दिया है कि नायब सदर जमहूरीया के इंतिख़ाब के बाद तलंगाना की तशकील का मसला हल करदिया जाएगा।

मिस्टर चन्द्र शेखर राउ ने कल यहां कहा कि अगर वो अलैहदा तलंगाना रियासत तशकील देते हैं तो बहुत अच्छा है वर्ना हम जंग लड़ेंगी। इस मसला पर अब मज़ीद कोई बेहस नहीं होगी।

साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर ने कल इशारा दिया कि इन की पार्टी बड़े पैमाना पर तलंगाना एजीटशन का आग़ाज़ करने से क़बलमज़ीद 4-5 दिन इंतिज़ार करेगी । दरीं असना तेलंगाना भवन में क़ौमी पर्चम लहराने के बाद रुकन पोलीट ब्यूरो मिस्टर नानी नरसिम्हा राउ ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि आज़ादी के 66 बरसों बाद भी दर्ज फ़हरिस्त अक़्वाम, दर्ज फ़हरिस्त क़बाईल,दीगर पसमांदा तबक़ात और अक़ल्लीयतों को फ़वाइद में इन का अपना हिस्सा नहीं मिला।

TOPPOPULARRECENT