Wednesday , December 13 2017

तेलंगाना मसला पर सोनीया-ओ-राहुल गांधी की ख़ामोशी मानी ख़ेज़

हैदराबाद 16 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) टी आर ऐस रुकन असैंबली के टी रामाराव ने सदर कांग्रेस सोनीया गांधी और जनरल सैक्रेटरी ए आई सी सी राहुल गांधी से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना मसला पर अपनी ख़ामोशी तोड़ें । आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बात

हैदराबाद 16 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) टी आर ऐस रुकन असैंबली के टी रामाराव ने सदर कांग्रेस सोनीया गांधी और जनरल सैक्रेटरी ए आई सी सी राहुल गांधी से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना मसला पर अपनी ख़ामोशी तोड़ें । आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रामाराव ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने तेलंगाना की मुख़ालिफ़त में ब्यान दिया है लेकिन सोनीया गांधी और राहुल गांधी इस मसला पर ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं । इन क़ाइदीन को चाहीए कि वो अवाम में मौजूद उलझन को दूर करते हुए अपना मौक़िफ़ वाज़िह करें ।

रामाराव ने रियास्ती असैंबली में तेलंगाना के हक़ में क़रारदाद की मंज़ूरी का मुतालिबा करते हुए कहा कि 2004 मैं कांग्रेस और 2009 मैं तलगोदीशम ने टी आर इससे इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत करते हुए अलहदा तेलंगाना की ताईद की थी । तेलंगाना की ताईद इंतिख़ाबी मंशूर में भी की गई थी लेकिन आज दोनों पार्टीयों ने अपना मौक़िफ़ तबदील करलिया है । इंतिख़ाबी मंशूर में किए गए वाअदे के मुताबिक़ दोनों जमातों को असैंबली में क़रारदाद मंज़ूर करनी चाहीए । रामाराव ने कहा कि तेलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा करने केलिए कल 16 नवंबर से तेलंगाना साधना पद यात्रा का आग़ाज़ होरहा है । तेलंगाना के 10 अज़ला में पदयात्रा का एहतिमाम किया जाएगा और हर ज़िला में 120 ता 130 केलो मीटर तक पदयात्रा रहेगी ।

इस का मक़सद अलहदा तेलंगाना मसला पर अवाम में शऊर की बेदारी और तेलंगाना के अवामी नुमाइंदों पर दबाव डालना हैता कि वो अपने आप को तहरीक से वाबस्ता करलीं । उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो भारी तादाद में शिरकत करते हुए 21 नवंबर तक जारी रहने वाले इस प्रोग्राम को कामयाब बनाईं । तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट के इस्तीफ़ों को स्पीकर लोक सभा की जानिब से नामंज़ूर किए जाने को अफ़सोसनाक क़रार देते हुए के टी रामाराव ने कहा कि टी आर ऐस स्पीकर लोक सभा के फ़ैसले की मुख़ालिफ़त करती है ।

उन्हों ने कहा कि इस फ़ैसला के ख़िलाफ़ पार्लीमैंट के रूबरू एहतिजाज मुनज़्ज़म किया जाएगा । उन्हों ने कहा कि अलहदा तेलंगाना के मसला पर मर्कज़ की जानिब से किसी वाज़िह ऐलान तक पार्लीमैंट और असैंबली की कार्रवाई चलने नहीं दी जाएगी । उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस अरकान-ए-पार्लीमैंट लोक सभा की कार्रवाई में रुकावट पैदा करेंगे ।उन्हों ने कहा कि कांग्रेस पार्टी की तेलंगाना मसला पर दोहरी पालिसी के सबब अवाम मेंउस का एतिमाद ख़तन होचुका है और अवाम इस के किसी भी ऐलान पर भरोसा करने वाले नहीं ।

चंद्रा बाबू नायडू के ख़िलाफ़ सी बी आई तहक़ीक़ात से मुताल्लिक़ हाइकोर्ट के अहकामात का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए रामाराव ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू को चाहीए कि वो तहक़ीक़ात का सामना करते हुए अपनी दियानतदारी साबित करें। उन्हों ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू को हाईकोर्ट के फ़ैसले के ख़िलाफ़ सुप्रीम कोर्ट से रुजू होने का फ़ैसला तर्क करदेना चाहीए । उन्हों ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू के क़ौल-ओ-फे़अल में तज़ाद है । उन्हों ने यू पी की तक़सीम से मुताल्लिक़ मायावती के ऐलान को तारीख़ी इक़दाम क़रार दिया और कहा कि इस से अलहदा तेलंगाना की तशकील की राह हमवार होगी । उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और क़ाइद अप्पोज़ीशन चंद्रा बाबू नायडू को मायावती के नक़श-ए-क़दम पर चलते हुए असैंबली में तेलंगाना के हक़ में क़रारदाद मंज़ूर करनी चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT