तेलंगाना मसले पर कांग्रेस संजीदा नहीं, मसले से निमटने में बुरी तरह नाकाम

तेलंगाना मसले पर कांग्रेस संजीदा नहीं, मसले से निमटने में बुरी तरह नाकाम
कांग्रेस पर तेलंगाना मसले से निमटने में बुरी तरह नाकाम रहने का इल्ज़ाम आइद करते हुए बी जे पी ने आज कांग्रेस के ख़ुलूस पर शुबा ज़ाहिर किया और अलाहदा रियासत के क़ियाम के सिलसिले में पार्टी के मौक़िफ़ की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले क़ाइदीन को पा

कांग्रेस पर तेलंगाना मसले से निमटने में बुरी तरह नाकाम रहने का इल्ज़ाम आइद करते हुए बी जे पी ने आज कांग्रेस के ख़ुलूस पर शुबा ज़ाहिर किया और अलाहदा रियासत के क़ियाम के सिलसिले में पार्टी के मौक़िफ़ की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले क़ाइदीन को पार्टी से ख़ारिज ना करने पर भी कांग्रेस पर एतराज़ किया। बी जे पी के तर्जुमान प्रकाश जावड़ेकर ने कहा कि कांग्रेस तेलंगाना तशकील देने के सिलसिले में मुख़लिस नहीं है।

सीमा आंध्र के अवाम के अंदेशों का अज़ाला करने के सिलसिले में भी इसका ख़ुलूस मुश्तबा है। अगर पार्टी मुख़लिस होती तो मर्कज़ी मजलिस-ए-आमला की क़रारदाद की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले क़ाइदीन को पार्टी से ख़ारिज करदेती। अपने ख़ुलूस का सबूत देने के लिए कांग्रेस को चाहिए कि पार्टी की क़रारदाद के ख़िलाफ़ अमल करने वालों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करे।

लेकिन वो कुछ भी नहीं कररहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर धरना देते हैं। पार्टी के अरकान-ए‍पार्लियामेंट ऐवान की कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी करते हैं। तहरीक अदमे एतेमाद पेश करते हैं। इन सब को पार्टी से ख़ारिज क्यों नहीं किया जाता। ये पार्टी के मौक़िफ़ के ख़िलाफ़ कार्रवाई है। बी जे पी के एक और क़ाइद रवी शंकर प्रसाद ने कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत यू पी ए हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो अपने मुफ़ादात की मुनासिबत से तेलंगाना मसले पर सियासत कररही है।

उन्होंने कहा कि इस हुकूमत को आंध्र प्रदेश या तेलंगाना की कोई फ़िक्र नहीं है। वो इस मसले पर सिर्फ़ सियासत करना चाहती है। इस सवाल पर कि हुकूमत की जानिब से भारी मालीयाती पैकेज की सीमा आंध्र इलाक़े के लिए और हैदराबाद को तेलंगाना बोहरान के ख़ातमे के लिए मर्कज़ी ज़ेर-ए‍-इंतेज़ाम इलाक़ा क़रार देने की तजवीज़ पर रद्द-ए-अमल दरयाफ़त करने पर उन्होंने कहा कि झारखंड की तशकील के दौरान बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत मर्कज़ी हुकूमत ने मसले की ख़ुशगवार यकसूई करदी थी।

यहां तक कि बिहार की तक़सीम के ख़िलाफ़ धमकी देने वाले आर जे डी के सरबराह लालू प्रसाद भी इस से मुतमइन होगए थे। उन्होंने कहा कि बी जे पी हमेशा तेलंगाना बिल की मंज़ूरी का और सीमा आंध्र के अवाम के अंदेशों को पेशे नज़र रखने का मुतालिबा करती रही है। आज मर्कज़ी काबीना के इजलास में तेलंगाना बिल पर ग़ौर किया जाने वाला है जबकि ये क़ियास आराईयां की जा रही हैं कि आइन्दा हफ़्ते पार्लियामेंट में बिल पेश किया जाएगा।

मर्कज़ी वज़ीर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने हुकूमत और कांग्रेस तशकील तेलंगाना के बिल पार्लियामेंट के जारीये इजलास में ही मंज़ूर करवाने की खाहिशमंद है। उन्होंने कहा कि पार्टी , उसकी मजलिस-ए-आमला और मर्कज़ी काबीना अपने तैक़ून की पाबंद है।

Top Stories