Friday , December 15 2017

तेलंगाना मसले पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला का ब्यान बेबुनियाद : चंद्रा बाबू नायडू

हैदराबाद ।०४ मई (सियासत न्यूज़) सदर तलगोदीशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला के इद्दिआ को झूट पर मबनी क़रार देते हुए इस बात से क़तई इनकार किया कि उन्हों ने कभी तेलंगाना मसला पर मिस्टर पी चिदम़्बरम से मुलाक़ा

हैदराबाद ।०४ मई (सियासत न्यूज़) सदर तलगोदीशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला के इद्दिआ को झूट पर मबनी क़रार देते हुए इस बात से क़तई इनकार किया कि उन्हों ने कभी तेलंगाना मसला पर मिस्टर पी चिदम़्बरम से मुलाक़ात नहीं की। उन्हों ने बताया कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ने जो ब्यान दिया है इस में कोई हक़ीक़त नहीं है। मिस्टर नायडू ने बताया कि तलंगाना मसला पर मर्कज़ी हुकूमत अवाम की तवज्जा हटाने के लिए इस तरह के इल्ज़ामात आइद कर रही है।

मिस्टर नायडू के इस सहाफ़ती ब्यान के बाद रुकन असम्बली ईल रमना ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि मिस्टर नायडू ने वज़ीर-ए-दाख़िला से तेलंगाना मसला पर कभी मुलाक़ात नहीं की। उन्हों ने बताया कि रियासत की तक़सीम के मुआमला में मर्कज़ी हुकूमत टाल मटोल की पालिसी इख़तियार करने के लिए दीगर सयासी क़ाइदीन को निशाना बना रही ही। उन्हों ने बताया कि तलगोदीशम पार्टी तेलंगाना मसला पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह कर चुकी है और परनब कमेटी को अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील केलिए मकतूब रवाना कर चुकी है। इस के बावजूद तेलगुदेशम‌ पार्टी को निशाना बनाते हुए मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़रार देने की मुहिम चलाना दरुस्त नहीं है । मिस्टर ईल रमना ने बताया कि रियासत आंधरा प्रदेश में चंद्रा बाबू नायडू ने जिस अंदाज़ में हुक्मरानी की है वो दौर बे इंतिहा-ए-साफ़-ओ-शफ़्फ़ाफ़ रहा है और साफ़-ओ-शफ़्फ़ाफ़ किरदार के हामिल क़ाइद पर पी चिदम़्बरम का ये इल्ज़ाम बेबुनियाद है।

TOPPOPULARRECENT