Monday , December 18 2017

तेलंगाना मुलाज़मीन दुबारा हड़ताल करने पर मजबूर , स्वामी गौड़ का ब्यान

हैदराबाद । 26 नवंबर ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना एम्पलॉयज़ जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने मर्कज़ी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तेलंगाना से मुताल्लिक़ अपने वाअदे से मुनहरिफ़ होचुकी है । तेलंगाना एम्पलॉयज़ जे ए सी के सदर नशीन स्वामी गौड़ ने अख़

हैदराबाद । 26 नवंबर ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना एम्पलॉयज़ जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने मर्कज़ी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तेलंगाना से मुताल्लिक़ अपने वाअदे से मुनहरिफ़ होचुकी है । तेलंगाना एम्पलॉयज़ जे ए सी के सदर नशीन स्वामी गौड़ ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि आम हड़ताल की कामयाबी से बौखलाहट का शिकार मर्कज़ी और रियास्ती हुकूमतों ने एक साज़िश के तहत हड़ताल ख़तम करने की कोशिश की । मर्कज़ की जानिब से ये तीक़न दिया गया कि हड़ताल के ख़ातमा के बाद तेलंगाना के बारे में वाज़ेह ऐलान किया जाएगा ।

उसी तीक़न पर हड़ताल ख़तम की गई लेकिन अफ़सोस मर्कज़ ने आज तक भी इस मसला की यकसूई नहीं की है । मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमतों के रवैय्या को अफ़सोसनाक क़रार देते हुए स्वामी गौड़ ने कहा कि मुलाज़मीन के एहतिजाज को कमतर करने की कोशिश की जा रही है और हुकूमत ने मुलाज़मीन के साथ जो वाअदे किए थे इन में से एक पर भी अमल नहीं किया गया । उन्हों ने ऐलान किया कि सरकारी मुलाज़मीन की तेलंगाना तहरीक से दसतबरदारी का सवाल ही पैदा नहीं होता ।

उन्हों ने कहा कि मुलाज़मीन और उन के क़ाइदीन को मुख़्तलिफ़ मुक़द्दमात में माख़ूज़ करते हुए हिरासाँ किया जा रहा है । उन्हों ने बताया कि मुलाज़मीन के तबादले किए गए ताकि वो दुबारा तहरीक में हिस्सा ना ले सकें । स्वामी गौड़ ने बताया कि हड़ताल में हिस्सा लेने वाले मुलाज़मीन की तनख़्वाहें आज तक भी अदा नहीं की गईं । उन्हों ने धमकी दी कि अगर रियास्ती हुकूमत इसी रवैय्या को बरक़रार रखेगी तो मुलाज़मीन दुबारा एहतिजाज केलिए मजबूर होजाएंगे । एन जी औज़ क़ाइद स्वामी गौड़ ने कहा कि 600से ज़ाइद नौजवानों ने तेलंगाना केलिए अपनी जान क़ुर्बान करदी लेकिन मर्कज़ी हुकूमत बेहिसी का मुज़ाहरा कररही है । पार्लीमैंट के एक नौजवान ने ख़ुदकुशी की थी जिस के बाद मर्कज़ ने ऐलान किया था कि वो बहुत जल्द तेलंगाना मसला का मुसबत हल निकाल लेगा ।

लेकिन अभी तक पार्लीमैंट में कोई ऐलान नहीं किया गया । उन्हों ने तेलंगाना मसला पर पार्लीमैंट में जारी एहतिजाज की ताईद की और कहा कि तेलंगाना अवामी नुमाइंदों को अपना एहतिजाज जारी रखना चाहीए । उन्हों ने कहाकि सरकारी मुलाज़मीन अपनी ज़िम्मेदारी समझते हैं कि तेलंगाना के हुसूल केलिए जद्द-ओ-जहद करें और उन के इस हक़ से कोई भी महरूम नहीं करसकता । उन्हों ने हुकूमत से सवाल किया कि वो तेलंगाना के हक़ में अब तक किए गए ऐलानात पर अपना मौक़िफ़ वाज़ेह करे ।

एक और उन जी ओ क़ाइद विट्ठल ने कहा कि सरकारी मुलाज़मीन को जो तीक़न दिया गया था इस पर अभी तक अमल आवरी नहीं की गई । इस तरह मुलाज़मीन के साथ किए गए वाअदे से इन्हिराफ़ करलिया गया । उन्हों ने बतायाकि तेलंगाना जे ए सी की जानिब से एहतिजाज में शिद्दत का जो फ़ैसला किया गया है इस के मुताबिक़ इन जी औज़ भी एहतिजाज में हिस्सा लेने तैय्यार हैं ।

TOPPOPULARRECENT