Thursday , December 14 2017

तेलंगाना में आई आई एम के क़ियाम के लिए मर्कज़ से नुमाइंदगी

हैदराबाद 29 जुलाई: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर-ओ-वज़ीर-ए-ताअलीम कडीम श्रीहरी ने दिल्ली में वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल स्म्रती ईरानी से मुलाक़ात की और तेलंगाना में IIM के क़ियाम के लिए नुमाइंदगी की।

उन्होंने तेलंगाना हुकूमत की तरफ से स्म्रती ईरानी को याददाश्त पेश की। बाद में मीडीया से बात करते हुए कडीम श्रीहरी ने कहा कि तेलंगाना में IIM के क़ियाम से तलबा को काफ़ी सहूलत होगी और इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के शोबे में नए मवाक़े पैदा होंगे।

उन्होंने बताया कि हलक़ा लोक सभा भेंगीर के किसी मौज़ूं मुक़ाम पर क़ियाम की सिफ़ारिश की गई है। साबिक़ में चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने वज़ीर-ए-आज़म मोदी को मकतूब रवाना किया था।

उन्होंने मर्कज़ी वज़ीर से ख़ाहिश की के IIM के क़ियाम के सिलसिले में बजट की मंज़ूरी के लिए वज़ीर फाइनैंस अरूण जेटली को मकतूब रवाना करें।

आइन्दा साल बजट में इस इदारे के क़ियाम के लिए दरकार रक़म मंज़ूर की जानी चाहीए। ईरानी ने श्रीहरी को यकीन् दिया कि वो तेलंगाना में इस इदारे के क़ियाम के लिए तआवुन करेंगी। श्रीहरी ने कहा कि तेलंगाना हुकूमत तालीमी शोबे में बेहतर मवाक़े फ़राहम करने की कोशिश कररही है।

TOPPOPULARRECENT