Sunday , December 17 2017

तेलंगाना में ख़ुशकसाली पर वज़ीर-ए-आज़म की आज केसीआर से बातचीत

नई दिल्ली 10 मई: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने कहतसाली से मुतास्सिरा 11रियासतों की सूरत-ए-हाल का तफ़सीली जायज़ा लेने की कोशिश के एक हिस्से के तौर पर तेलंगाना और मध्य प्रदेश के चीफ़ मिनिस़्टरों को मंगल को बातचीत के लिए मदऊ किया है। ज़राए ने आज यहां कहा कि वज़ीर-ए-आज़म मोदी यहां तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ और मध्य प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर शचौहान से अलाहिदा अलाहिदा मुलाक़ात करेंगे।

मुल्क में कहतसाली से मुतास्सिरा 11रियासतों की सूरत-ए-हाल का तफ़सीली जायज़ा लेने वज़ीर-ए-आज़म की कोशिश के एक हिस्से के तौर पर इन दोनों चीफ़ मिनिस़्टरों से ये मुलाक़ात की जा रही है। वज़ीर-ए-आज़म इस ज़िमन में उत्तरप्रदेश महाराष्ट्रा और कर्नाटक के चीफ़ मिनिस़्टरों से हफ़्ते को मुलाक़ात कर चुके हैं। चीफ़ मिनिस़्टरों के मीटिंग में वज़ीर-ए-आज़म ने कहा था कि कहतसाली के सबब अवाम को दरपेश मसाइल से निमटने के लिए मर्कज़ और रियासतों को मुशतर्का इक़दामात करना चाहीए।

ख़ुशकसाली के लिए वज़ीर-ए-आज़म ने वस्त और तवील मुद्दती हल तलाश करने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया था। उन्होंने पानी की बचत और मंसूबा बंदी के लिए रीमोट सेंसिंग और सॅटॅलाइट तस्वीरकशी से मुताल्लिक़ टेक्नालोजी के बेहतर इस्तेमाल का मश्वरह दिया था।

वज़ीर-ए-आज़म ने ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा इलाक़ों में टैंकरों के ज़रीये पानी की फ़राहमी के कामों की जीपीएस के ज़रीये निगरानी की हिदायत भी की थी।

TOPPOPULARRECENT