Wednesday , December 13 2017

तेलंगाना में चार साल बाद बी जे पी की हुकूमत होगी: अमीत शाह

बी जे पी के सदर अमीत शाह ने दावे किया कि उनकी पार्टी आइन्दा चार साल में रियासत तेलंगाना की सब से बड़ी सियासी ताक़त बन कर उभरेगी।

बी जे पी के सदर अमीत शाह ने दावे किया कि उनकी पार्टी आइन्दा चार साल में रियासत तेलंगाना की सब से बड़ी सियासी ताक़त बन कर उभरेगी।
पार्टी सदर ने जो जुनूबी-ओ-मशरिक़ी रियासतों में अपनी जड़ों को मज़बूत करने और उसे वुसअत देने पर तवज्जा मर्कूज़ की है एतेमाद का इज़हार किया कि आइन्दा चंद बरसों में इस रियासत में बी जे पी एक ताक़तवर जमात बनेगी।

तेलंगाना इस पार्टी का मज़बूत गढ़ होगा। अमीत शाह ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि में हरगिज़ मनफ़ी सोच नहीं रखता हमारी अहम टीम ने एक हिक्मत-ए-अमली तैयार की है। पार्टी को मुस्तक़बिल में मज़बूत बनाने के लिए दिन रात मेहनत की जाएगी। आप देखेंगे कि आइन्दा चार साल में बी जे पी ही तेलंगाना में अहम सियासी ताक़त होगी पार्टी के सीनीयर लीडर ने रियासत में जारी रुकनीयत साज़ी मुहिम का भी जायज़ा लिया और नौ तशकील शूदा रियासत में पार्टी की तरक़्क़ी पर भी तवज्जा दी।

एक सवाल का जवाब देते हुए उन्होंने कहा कि एन डी ए हुकूमत रियासतों के दरमयान इमतियाज़ बरतने में दिलचस्पी नहीं रखती। अमीत शाह विजयवाड़ा के लिए रवाना हुए जहां वो इसी तरह आंध्र प्रदेश में भी पार्टी को मज़बूत बनाने के लिए काम करेंगे। तबदीली मदहब के मसले पर अमीत शाह ने नाम निहाद सेक्युलर पार्टीयों से सवाल किया कि आख़िर वो ज़बरदस्ती तबदीली मज़हब को रोकने के हामी क्युं नहीं हैं।

बी जे पी सदर ने तेलंगाना के क़ाइदीन से मुलाक़ात की। बी जे पी के फ़्लोर लीडर के लक्ष्मण ने कहा कि नई रियासत में कर्नाटक के बाद पार्टी को ज़बरदस्त मक़बूलियत हासिल होरही है। अमीत शाह ने कहा कि उनकी पार्टी की हुकूमत ने पिछ्ले साल आम चुनाव के दौरान किए गए वादों को पूरा किया है।

बी जे पी को वाज़िह अक्सरीयत के साथ इक़तिदार हासिल हुआ है। सात माह के अंदर 10 मर्तबा क़ीमतों में कमी लाई गई है। वज़ीर-ए-आज़म मोदी ने जन धन योजना का एलान किया और 7 माह के अंदर 10 करोड़ बैंक अकाउंट्स खोल देने में कामयाबी हासिल की।

TOPPOPULARRECENT