Thursday , December 14 2017

तेलंगाना में टी आर एस की चुनाव मुहिम का इतवार से आग़ाज़

सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव‌ 13 अप्रैल से तेलंगाना में पार्टी की चुनाव मुहिम का आग़ाज़ करेंगे। पार्टी ज़राए ने बताया कि चन्द्र शेखर राव‌ के दौरा के प्रोग्राम को बाक़ायदा क़तईयत दे दी जाएगी ताहम तमाम अज़ला के क़ाइदीन से दौरे के सिलसिले

सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव‌ 13 अप्रैल से तेलंगाना में पार्टी की चुनाव मुहिम का आग़ाज़ करेंगे। पार्टी ज़राए ने बताया कि चन्द्र शेखर राव‌ के दौरा के प्रोग्राम को बाक़ायदा क़तईयत दे दी जाएगी ताहम तमाम अज़ला के क़ाइदीन से दौरे के सिलसिले में तजावीज़ तलब की गई हैं।

चन्द्र शेखर राव‌ की चुनाव मुहिम हाईटेक अंदाज़ में होगी और उनकी तक़रीर बैयकवक़त 20 मुक़ामात पर रास्त टेलीकासट की जाएगी। इस सिलसिले में एक ख़ानगी इदारे की ख़िदमात हासिल की गई हैं जो होलोग्राफिक टेक्नालोजी के ज़रीये मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर बैयकवक़त तक़ारीर को टेलीकासट करता है।

चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी ने भी इसी इदारे की ख़िदमात हासिल करते हुए गुजरात में मुहिम चलाई थी। पार्टी ज़राए ने बताया कि चन्द्र शेखर राव‌ चुनाव मुहिम के दौरान ज़्यादा से ज़्यादा इलाक़ों का अहाता करने के मक़सद से इस टेक्नालोजी के इस्तेमाल का मंसूबा रखते हैं।

के सी आर ने 12 अप्रैल को पार्टी के तमाम लोक सभा और असेंबली उम्मीदवारों और अरकाने असेंबली-ओ-सीनीयर क़ाइदीन की मीटिंग तलब किया है।

तेलंगाना भवन में मुनाक़िद होने वावी इस मीटिंग में पार्टी की चुनाव हिक्मत-ए-अमली और चन्द्र शेखर राव‌ के दौरे को क़तईयत दी जाएगी और तमाम उम्मीदवारों को होलोग्राफिक टेक्नालोजी की तफ़सीलात से वाक़िफ़ किराया जाएगा।

के सी आर 13 अप्रैल को करीमनगर में जल्सा-ए-आम के ज़रीया चुनाव मुहिम का आग़ाज़ करेंगे उसी दिन वो निज़ामबाद के यलारेड्डी में भी आम जलसा से ख़िताब करेंगे।

ज़राए ने बताया कि चन्द्र शेखर राव‌ पार्टी की चुनाव मुहिम को दुसरे जमातों की मुहिम से मुनफ़रद रखना चाहते हैं। बताया जाता है कि वो 35 चुनाव जलसों से ख़िताब का मंसूबा रखते हैं और हर जलसा 20 से ज़ाइद मुक़ामात पर रास्त टेलीकासट किया जाएगा।

चन्द्र शेखर राव एक ज़िला से दूसरे ज़िला को पहुंचने के लिए हेलीकाप्टर का इस्तेमाल करेंगे और किसी भी ज़िला में रोड शो और जल्सा-ए-आम की सूरत में सड़क के रास्ते सफ़र करेंगे। तीन असेंबली हलक़ों के लिए एक जल्सा-ए-आम के इनइक़ाद का मंसूबा बनाया गया है। पार्टी को उम्मीद हैके नई टेक्नालोजी के इस्तेमाल से ज़्यादा से ज़्यादा इलाक़ों तक चन्द्र शेखर राव‌ का पयाम पहुंचेगा और उन्हें देही इलाक़ों तक पहुंचने की ज़रूरत नहीं पड़ेगी। पार्टी उम्मीदवार देही इलाक़ों में मुहिम चलाईंगे।

TOPPOPULARRECENT