तेलंगाना में नए अज़ला की तशकील के लिए कलेक्टरस को चीफ़ सेक्रेटरी की हिदायत

तेलंगाना में नए अज़ला की तशकील के लिए कलेक्टरस को चीफ़ सेक्रेटरी की हिदायत
Click for full image

हैदराबाद 22 जून: चीफ़ सेक्रेटरी रियासत तेलंगाना डॉ राजीव रमा ने रियासत में नए अज़ला की तशकील के सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ के क़तईयत दिए गए शेडूल (प्रोग्राम) पर अमली इक़दामात करने की तमाम ज़िला कलक्टरों को सख़्त हिदायात दी हैं।

बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर के क़तईयत दिए गए शेडूल के मुताबिक़ हर डिस्ट्रिक्ट कलेक्टर अपने ज़िला से ताल्लुक़ रखने वाल अरकाने असेंबली-ओ-अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल के अलावा अवामी मुंख़बा नुमाइंदों से 30 जून तक राय आम्मा हासिल कर लेना चाहीए। 5 जुलाई को हैदराबाद में तमाम ज़िला कलक्टरों के साथ जायज़ा मीटिंग तलब किया जाएगा। 10 जुलाई या 11जुलाई को हुकूमत की जानिब से कुल जमाती मीटिंग का इनइक़ाद अमल में लाया जाये और 4 अगसट ता 10 अगसट के दौरान नए अज़ला की तशकील से मुताल्लिक़ मुसव्वदा आलामीया की तैयारी और इजराई अमल में लाई जाएगी।

चीफ़ सेक्रेटरी ने ज़िला कलक्टरों को इस बात की हिदायत दी है कि नए अज़ला से मुताल्लिक़ आलामीया की इजराई के अंदरून एक माह अवामी राय हासिल की जानी चाहीए और अवाम से हासिल होने वाली याददाश्तें, एतेराज़ात पर मबनी एक जामा रिपोर्ट मुरत्तिब करके प्रिंसिपल सेक्रेटरी महिकमा रेवेन्यू और चीफ़ कमिशनर लैंड एडमिनिस्ट्रेशन को पेश की जानी चाहीए।

बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि तमाम ज़िला कलक्टरों ने रियासत के मौजूदा दस अज़ला की तादाद में इज़ाफ़ा करके मज़ीद 16 नए अज़ला की तशकील अमल में लाने से मुताल्लिक़ अपनी जामा तजावीज़ पेश चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा को पेश कर चुके हैं।

Top Stories