Wednesday , December 13 2017

तेलंगाना में बर्क़ी की संगीन सूरत-ए-हाल , मुजव्वज़ा जलसे के पोस्टर्स का इजरा

इलाक़ा तेलंगाना में ज़ेरे अलतवा बर्क़ी मंसूबों की तकमील और मालना मंसूबों के मुतालिबे पर तेलंगाना जवाइंट एक्शन कमेटी की तरफ‌ से 5 अक्टूबर को मुनाक़िद होने वाले जल्सा-ए-आम के पोस्टर्स की इजराई के मौक़े पर मीडिया से बात करते हुए सदर नशीन

इलाक़ा तेलंगाना में ज़ेरे अलतवा बर्क़ी मंसूबों की तकमील और मालना मंसूबों के मुतालिबे पर तेलंगाना जवाइंट एक्शन कमेटी की तरफ‌ से 5 अक्टूबर को मुनाक़िद होने वाले जल्सा-ए-आम के पोस्टर्स की इजराई के मौक़े पर मीडिया से बात करते हुए सदर नशीन तेलंगाना जवाइंट एक्शन कमेटी प्रोफेसर कोदंदरम ने कहा कि इलाक़ा तेलंगाना में बर्क़ी की क़िल्लत के सबब तेलंगाना का ज़रई शोबा शदीद मुतास्सिर होरहा है और किसान तबक़ा ख़ुदकुशी करने पर मजबूर होगया है।

उन्होंने मज़ीद कहा कि बर्क़ी की क़िल्लत के सबब काशतकारी में नुक़्सान से दिलबर्दाशता किसानों की ख़ुदकुशी के वाक़ियात भी इलाक़ा तेलंगाना में पेश आरहे हैं। उन्होंने बर्क़ी पैदा करनेवाली ख़ानगी कंपनियों की मन मानियों पर भी शदीद एतराज़ किया। उन्होंने मुजव्वज़ा एहतेजाजी जल्सा-ए-आम में टी आर एस सरबराह के चन्द्र शेखर राव‌ के अलावा जे ए सी और तेलंगाना हामी तनज़ीमों की शिरकत का ऐलान किया। टी जी औज़ सदर श्री निवास गौड़ , टी एन जी औज़ देवी प्रसाद जे ए सी के ज़िम्मेदारान शेवा जी और दीगर भी इस मौक़े पर मौजूद थे।।

TOPPOPULARRECENT