तेलंगाना में बर्क़ी बोहरान का इमकान

तेलंगाना में बर्क़ी बोहरान का इमकान
अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील से क़ब्ल ही इलाक़ा तेलंगाना में बर्क़ी बोहरान के ख़द्शात हैं। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ आइन्दा माह 2 जून को अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील अमल में आने पर तेलंगाना के लिए 53.89% और आंध्र प्रदेश के लिए 46.11% क

अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील से क़ब्ल ही इलाक़ा तेलंगाना में बर्क़ी बोहरान के ख़द्शात हैं। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ आइन्दा माह 2 जून को अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील अमल में आने पर तेलंगाना के लिए 53.89% और आंध्र प्रदेश के लिए 46.11% के लिहाज़ से बर्क़ी मुख़तस की गई है।

फ़िलवक़्त तेलंगाना में ज़राअत के लिए 6 घंटे, घरैलू सारिफ़ीन के लिए 16 घंटे, सनअती शोबा के लिए 24 घंटे बर्क़ी सरब्राही के लिए 10 हज़ार मेगा वाट्स बर्क़ी दरकार होगी।

इस के इलावा आइन्दा दिनों में आबपाशी सहूलतों की फ़राहमी के लिए शुरू की जाने वाली लिफ़्ट इरीगेशन स्कीमात के लिए मज़ीद 2 हज़ार मेगा वाट्स बर्क़ी दरकार है और इन आदादो शुमार की रौशनी में इलाक़ा तेलंगाना में फ़िलहाल 7 हज़ार मेगा वाट बर्क़ी दस्तयाब है और इस तरह 3 हज़ार मेगा वाट्स बर्क़ी की कमी हो सकती है।

अगर तवक़्क़ुआत के मुताबिक़ ना हुआ तो आइन्दा दो तीन साल तक इलाक़ा तेलंगाना में बर्क़ी के मसाइल और मुश्किलात पेश आने का बर्क़ी शोबा के माहिरीन ने इज़हार किया है।

Top Stories