Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में बड़े जानवरों की बहिफ़ाज़त मुंतकली

तेलंगाना में बड़े जानवरों की बहिफ़ाज़त मुंतकली

हैदराबाद 08 सितंबर: ईद-उल-अज़हा से पहले रियासत में बड़े जानवरों की मुंतकली के दौरान हरासाँ और जान-लेवा हमलों पर जमईयत उल-क़ुरैश ने सख़्त तशवीश का इज़हार किया है।

रियासत तेलंगाना और शहरे हैदराबाद को जानवरों की मुंतकली के दौरान आए दिन पेश आरहे वाक़ियात को रोकने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया। सदर जमईयत उल-क़ुरैश हैदराबाद और नायब सदर कुल हिंद जमईयत उल-क़ुरैश-ओ-रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद सलीम ने डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस तेलंगाना से नुमाइंदगी की और हमलों-ओ-हरासानी के वाक़ियात पर अपनी सख़्त तशवीश ज़ाहिर करते हुए एसे वाक़ियात के रोकने के लिए ज़ोर दिया।

उन्होंने डीजीपी तेलंगाना अनुराग शर्मा से तफ़सीली बात की और उन्हें हालात और पेशे की मुश्किलात से वाक़िफ़ करवाया। उन्होंने कहा कि ग़रीब ताजिरों को हरासानी का शिकार बनाया जा रहा है जो मुकम्मिल क़ानून के दायरे में रहते हुए भैंस और बेल का कारोबार कर रहे हैं।

उन्होंने बताया कि डीजीपी तेलंगाना ने उनकी नुमाइंदगी पर बेहतर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए उन्हें यकीन दिया कि पुलिस किसी भी किस्म के नाख़ुशगवार वाक़ियात का सख़्त नोट लेगी और एसी हरकतों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करेगी।

TOPPOPULARRECENT