Tuesday , December 12 2017

तेलंगाना में शजरकारी मुहिम जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ जारी केसीआर ने निम्स में पौदा लगाया

हैदराबाद 12 जुलाई: रियासत में जंगलात को फ़रोग़ देने पौदों की शजरकारी के ज़रीये बारिश को यक़ीनी बनाने के मक़सद से हुकूमत तेलंगाना ने बड़े पैमाने पर हरीता हारम प्रोग्राम मुनज़्ज़म किया।

हरीता हारम प्रोग्राम टीआरएस ज़ेर क़ियादत तेलंगाना हुकूमत का इंतेहाई एहमीयत का हामिल प्रोग्राम है। उसी लिए ये प्रोग्राम रियासत भर में बड़े पैमाने पर कामयाब साबित हुआ। अवाम में इस प्रोग्राम के सिलसिले में काफ़ी जोश-ओ-ख़ुरोश देखा गया और हरकोई पौदा लगाने के लिए कोशां दिखाई दे रहे थे। सरकारी मदारिस में स्टूडेंट्स और मुदर्रिसीन भी शजरकारी प्रोग्राम में सरगर्म हिस्सा लिया। यहां तक कि जिन सरकारी मदारिस में शजरकारी करने के लिए ज़मीन नहीं है इन मदारिस में छोटे छोटे बच्चे मिट्टी की गमलों में पौदे लगाकर अपनी ख़ुशी का इज़हार कर रहे थे।

रियासती सतह पर करोड़ों पौदों की शजरकारी के ज़रीये तेलंगाना को सरसब्ज़-ओ-शादाब बनाने के लिए चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ की तरफ से शुरू करदा हरीता हारम प्रोग्राम के लिए अवाम में ग़ैरमामूली जोश-ओ-ख़ुरोश देखा गया और तवक़्क़ो से कहीं ज़्यादा कामयाब साबित हुआ। इसी दौरान चन्द्रशेखर राव‌ ने हरीता हारम प्रोग्राम में हिस्सा लिया।

उन्होंने निज़ाम्स इंस्टीटियूट आफ़ मेडिकल साइंस में मुनज़्ज़म करदा हरीता हारम प्रोग्राम में हिस्सा लेते हुए निम्स के अहाते में निम-ओ-दुसरे दरख़्तों के पौदे लगाए और उन पौदों को पानी डाला। निज़ाम्स इंस्टीटियूट आफ़ मेडिकल साइंस में मुनज़्ज़म करदा हरीता हारम प्रोग्राम में चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ के साथ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली वज़ीर-ए-सेहत-ओ-तबाबत लकशमा रेड्डी के अलावा निम्स के ओहदेदार भी कसीर तादाद में हिस्सा लिया। इस मौके पर चीफ़ मिनिस्टर ने अपना इज़हार-ए-ख़याल करते हुए कहा कि हरीता हारम प्रोग्राम को सिर्फ हुकूमत का प्रोग्राम तसव्वुर ना करें बल्कि अपने घर का ज़ाती काम तसव्वुर करते हुए लाखों की तादाद में पौदों की शजरकारी करने की पुरज़ोर ख़ाहिश की और कहा कि रियासत तेलंगाना को सरसब्ज़-ओ-शादाब बनाने में अपना अहम रोल अदा करें।

TOPPOPULARRECENT