तेलंगाना में 1951 किलो मीटर राष्ट्रीय हाइवेस की अनक़रीब मंज़ूरी

तेलंगाना में 1951 किलो मीटर राष्ट्रीय हाइवेस की अनक़रीब मंज़ूरी
Click for full image

हैदराबाद 11 अगस्त: रियासत तेलंगाना में 1951 किलो मीटर तवील राष्ट्रीय हाइवेस से मुताल्लिक़ मंज़ूरीयां माह दिसम्बर तक दे दी जाएँगी। मर्कज़ी वज़ीर नितिन गडकरी ने उनसे मुलाक़ात करने वाले वज़ीर इमारात-ओ-शवारा रियासत तेलंगाना टी नागेश्वर राव‌ को इस बात का वाज़िह यकीन दिया। बादअज़ां वज़ीर इमारात-ओ-शवारा टी नागेश्वर राव‌ ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए बताया कि मज़कूरा राष्ट्रीय हाइवेस से मुताल्लिक़ जामा प्रोजेक्ट्स रिपोर्ट हुकूमत तेलंगाना की तरफ से मर्कज़ी हुकूमत नितिन गडकरी के अवाला की गई। उन्होंने कहा कि रियासत तेलंगाना में शाहराहों की तौसी के सिलसिले में मर्कज़ी वज़ीर नितिन गडकरी के साथ दिल्ली में मुनाक़िदा एक मीटिंग में तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया गया।

नागेश्वर राव‌ ने बताया कि नितिन गडकरी से बातचीत के दौरान ही मर्कज़ी वज़ीर ने कहा कि रियासत तेलंगाना को 400 करोड़ रुपये सी आर एफ़ फ़ंडज़ फ़राहम किए जाऐंगे।

रियासत तेलंगाना को वाजिब-उल-अदा साबिक़ बक़ायाजात 1350 करोड़ रुपये के साथ साथ संगारेड्डी, शम्सआबाद, एयरपोर्ट शाहराह की तरक़्क़ी के लिए मर्कज़ से मुनासिब रक़ूमात (फ़ंडज़) फ़राहम करने की मर्कज़ी हुकूमत मर्कज़ी वज़ीर नितिन गडकरी से ख़ाहिश की गई। वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि मर्कज़ी नितिन गडकरी ने रियासत तेलंगाना के पेश करदा मुख़्तलिफ़ मसाइल पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए आजलाना यकसूई करने का वाज़िह यकीन दिया।

उन्होंने बताया कि दिल्ली में मर्कज़ी वज़ीर देही तरकियात-ओ-पंचायत राज नरेंद्र सिंह तोमर से मुलाक़ात की गई और रियासत तेलंगाना के देही इलाक़ों में शाहराहों की तामीर के लिलए फ़ंडज़ फ़राहम करने की अपील की और बताया कि खम्मम, वर्ंगल, करीमनगर, आदिलाआबाद अज़ला में सड़कों की तरक़्क़ी के लिए हर मुम्किना मदद करने की मर्कज़ी वज़ीर देही तरकियात-ओ-पंचायत राज से ख़ाहिश की गई।

Top Stories