Friday , November 24 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना में 2019 मैं इक़तिदार हासिल करने पर तवज्जु की तलक़ीन

तेलंगाना में 2019 मैं इक़तिदार हासिल करने पर तवज्जु की तलक़ीन

हैदराबाद 05 अक्टूबर:तेलुगु देशम एक इलाक़ाई पार्टी होते हुए क़ौमी सियासत में अपना अहम रोल अदा की। बानी तेलुगु देशम-ओ-साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन टी रामा राव‌ ने इक़तिदार के लिए सियासी ज़िंदगी में क़दम नहीं रखा बल्कि तेलुगु अवाम के विक़ार को ऊंचा करने की ग़रज़ से अपनी फ़िल्मी ज़िंदगी को ख़ैरबाद करके सियासत में दाख़िल हुए थे।

तेलुगु देशम क़ौमी कमेटी आंध्र प्रदेश और तेलंगाना की नौ तशकील शूदा कमेटीयों के ओहदेदारों की तक़रीब हलफ़ बर्दारी तक़रीब से ख़िताब करते हुए चंद्रबाबू नायडू ने ये बात कही और कमेटीयों के ओहदेदारों-ओ-अरकान को हलफ़ दिलाया।

उन्होंने तेलुगु देशम क़ाइदीन का तज़किरा करते हुए कहा कि पार्टी में हमेशा हर एक के साथ इन्साफ़ किया गया और नई तशकील दी गई कमेटीयों में सीनीयर और जूनियर क़ाइदीन को शामिल रखा गया है।

उन्होंने कहा कि पार्टी कारकुन मेरे लिए मेरे अफ़रादे ख़ानदान से ज़्यादा एहमीयत के हामिल हैं। नायडू ने कहा कि महिज़ पार्टी कारकुनों की क़ुर्बानीयों की वजह से हमको आंध्र प्रदेश में इक़तिदार हासिल हुआ ।

उन्होंने पार्टी क़ाइदीन से आंध्र प्रदेश में अवामी मसाइल की यकसूई के लिए आगे आने और तेलंगाना में तेलुगु देशम क़ाइदीन-ओ-कारकुन तेलंगाना अवाम के साथ ठहर जाने-ओ-जद्द-ओ-जहद करने की अपील की और कहा कि हर तीन माह में एक मर्तबा क़ाइदीन की कारकर्दगी से मुताल्लिक़ प्रोग्रेस रिपोर्ट दी जाएगी ताके साल 2019 के चुनाव को अपना अहम मक़सद बनाते हुए काम करके आंध्र प्रदेश और तेलंगाना दोनों रियासतों में तेलुगु देशम को बरसर-ए-इक़तिदार लाने की मुम्किना कोशिश की जा सके।

TOPPOPULARRECENT