Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में 24 घंटे थ्री फ़ैस बर्क़ी सरबराही यक़ीनी

तेलंगाना में 24 घंटे थ्री फ़ैस बर्क़ी सरबराही यक़ीनी

हैदराबाद 03 अप्रैल : चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि उनकी हुकूमत ने तेलंगाना में पिछ्ले 30 साल से दरपेश बर्क़ी मुश्किलात को दूर किया है और अपने वादे के मुताबिक़ अवाम को बेहतर बर्क़ी की सरबराही को यक़ीनी बनाया। बल्के आइन्दा दो तीन साल यानी 2019 तक ( 24 ) घंटे थ्री फ़ैस बर्क़ी सरबराह की जाएगी।

उन्होंने अप्पोज़ीशन जमातों के रवैये पर अपनी सख़्त ब्रहमी का इज़हार करते हुए कहा कि हुकूमत आबपाशी की सहूलतें तेलंगाना अवाम के लिए फ़राहम करने की कोशिश कर रही है अप्पोज़ीशन जमातें इस इक़दाम को भी सुयासी रंग देते हुए हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बना रहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर जिन्हों ने दो-रोज़ा दौरा निज़ामबाद के इख़तेताम पर हैदराबाद वापसी से पहले अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए हलक़ा असेंबली बांसवाड़ा के लिए ख़ुसूसी तौर पर भारी रक़ूमात मुख़तस किए और एलान किया कि 76 पंचायतों के मिनजुमला हर पंचायत के लिए 15 लाख रुपये ख़ुसूसी फ़ंडज़ मुख़तस करने के साथ साथ बांसवाड़ा मुस्तक़र के लिए एक करोड़ रुपये मंज़ूर किए।

के चन्द्रशेखर राव‌ ने पुर-ज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि रियासत के तमाम अज़ला को बिला तख़सीस सियासी वाबस्तगी ज़बरदस्त तरक़्क़ी देते हुए रियासत तेलंगाना की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाया जाएगा। खास्कर रियासत में डबल बेडरूम मकान की तामीर का तज़किरा करते हुए कहा कि अप्पोज़ीशन कांग्रेस और तेलुगू देशम पार्टीयों ने डबल बेडरूम मकानात की तामीर को बर्दाश्त नहीं कर पा रही है बल्कि उस को भी सयासी तनाज़ुर में देखते हुए सियासी मसाइल पैदा करने के लिए कोशां है जब कि हक़ीक़त तो ये है कि आइन्दा की दो नसलों तक इमकना के मसाइल से अवाम को नजात दिलाना ही हुकूमत का अहम मक़सद है।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि क़र्ज़ हासिल कर के रियासती असेंबली-ओ-रियासती सेक्रेट्रियट इमारतों की तकमील के लिए वाज़िह इक़दामात किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT