Sunday , December 17 2017

तेलंगाना में 72 फ़ीसद, हैदराबाद में सब से कम 52 फ़ीसद राय दही

अवाम ने चुनाव में हिस्सा ले रहे तमाम उम्मीदवारों के मुक़द्दर के फ़ैसले को वोटिंग मशीनों में बंद कर दिया है। 17 लोक सभा और 119 असेंबली हलक़ों के लईराए दही के दौरान इलाक़ा तेलंगाना में जुमला 72% राय दही रिकार्ड की गई है।

अवाम ने चुनाव में हिस्सा ले रहे तमाम उम्मीदवारों के मुक़द्दर के फ़ैसले को वोटिंग मशीनों में बंद कर दिया है। 17 लोक सभा और 119 असेंबली हलक़ों के लईराए दही के दौरान इलाक़ा तेलंगाना में जुमला 72% राय दही रिकार्ड की गई है।

सब से ज़्यादा राय दही ज़िला नलगेंडा में 81फ़ीसद और ज़िला निज़ामबाद में 67 फ़ीसद रिकार्ड की गई। दोनों शहरों हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद के हलक़ा जात पार्लीमान-ओ-असेंबली में मुनाक़िदा राय दही बाज़ मामूली वाक़ियात के सिवा-ए-मजमूई तौर पर पुरअमन रही।2.81 करोड़ राय दहनदों के मिनजुमला 2.10 राय दहनदों ने वोट डाला।इन चुनाव में असल मुक़ाबला कांग्रेस, तेलंगाना राष़्ट्रा समीती और तेलुगु देशम , भारतीय जनता पार्टी के दरमयान है।

राय दहनदों ने जिन अहम क़ाइदीन के सियासी मुस्तक़बिल का फ़ैसला किया है इन में मर्कज़ी वज़ीर एस जय पाल रेड्डी, टी आर एस सदर के चन्द्र शेखर राव‌, उनकी दुख़तर कवीता, लोक सत्ता पार्टी सरबराह जय प्रकाश नारायण, साबिक़ डी जी पी वि दिनेश रेड्डी( वाई एस आर कांग्रेस), सी पी आई रियासती सेक्रेटरी के नाराय‌ना, पोंनाला लक्ष्मीया और किशन रेड्डी शामिल हैं।आजशाम सेक्रेटेरिएट में वाक़्य अपने चैंबर में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रियासती चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसर भंवरलाल ने ये बात बताई।

उन्होंने कहा कि इलाक़ा तेलंगाना के 10 अज़ला में जहां सुबह की अव्वलीन साअतों में राय दही सुस्त रफ़्तार रही वहीं शाम में राय दही में तेज़ी पैदा हुई।

ज़िला चुनाव ओहदेदार की ताफ से जारी करदा तफ़सीली रिपोर्ट के एतेबार से ज़िला हैदराबाद में राय दही का मजमूई फ़ीसद 53.03 रहा जिस में हलक़ा पार्लीमान हैदराबाद में जुमला राय दही का फ़ीसद 52.79 रहा जोकि पिछ्ले चुनाव से कुछ कम है। इसी तरह हलक़ा पार्लीमान सिकंदराबाद में राय दही का फ़ीसद 53.57 रिकार्ड किया गया। आज सुबह 7 बजे से राय दही के अमल का आग़ाज़ होना था,लेकिन बेशतर मुक़ामात बिलख़सूस हलक़ा जात असेंबली चंदरायनगुट्टा, याक़ूतपूरा , चारमीनार और बहादुरपूरा में इलेक्ट्रॉनिक वोटिंग मशीनों की नाक़िस कारकर्दगी की वजह से राय दही के आग़ाज़ में कुछ ताख़ीर हुई।

बाज़ मुक़ामात पर ज़ाइद अज़ एक घंटा ताख़ीर की इत्तिलाआत मौसूल हुई हैं। पारलीमानी हलक़ा हैदराबाद के हदूद में मौजूद हलक़ा जात असेंबली में सब से ज़्यादा चुनाव सरगर्मीयां हलक़ा असेंबली याक़ूतपूरा में नज़र आरही थीं जहां मजलिस और मजलिस बचाव‌ तहरीक के उम्मीदवार के दरमयान कांटे की टक्कर है। सुबह की अव्वलीन साअतों में राय दही के रुजहान में कमी देखी गई। पारलीमानी हलक़ा हैदराबाद में राय दही के आग़ाज़ के पहले दो घंटों के दौरान 8.85% राय दही हुई जबकि 11 बजे तक 16.71% राय दही रिकार्ड की गई। इसी तरह दोपहर एक बजे ये फ़ीसद 28.41 तक पहुंच गया जबकि सहपहर 3 बजे तक सिर्फ़ 40.14 पोलिंग रिकार्ड की गई। शाम 4 बजे फ़राहम की गई इत्तेलाआत के मुताबिक़ 46.57% राय दही मुकम्मिल होचुकी थी। राय दही के वक़्त इख़तेताम यानी 6 बजे तक 52.79% राय दही रिकार्ड की गई।

TOPPOPULARRECENT