Sunday , June 24 2018

तेलंगाना में WiFi 4G के लिए 4,100 करोड़ रुपये की सरमायाकारी

तेलंगाना में अनील अंबानी ज़ेरे क़ियादत रिलाइंस कम्यूनीकेशन की तरफ से 4G WiFi सरवेस फ़राहम करने के लिए 4100 करोड़ रुपये की सरमायाकारी की जाएगी।

तेलंगाना में अनील अंबानी ज़ेरे क़ियादत रिलाइंस कम्यूनीकेशन की तरफ से 4G WiFi सरवेस फ़राहम करने के लिए 4100 करोड़ रुपये की सरमायाकारी की जाएगी।

चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर से जारी करदा एक बयान में बताया गया हैके रिलाइंस कंपनी ने सब से पहले हैदराबाद में 4G WiFi सरवेस शुरू करने का मंसूबा बनाया है। इस के अलावा दुसरे 6 मुंसिपल कार्पोरेशनों और रियासत के 37 मुंसिपल्टीज़ में पहले मरहले के तहत ये ख़िदमात फ़राहम की जाएंगी।

रियासत के दुसरे इलाक़ों में मज़ीद दो मरहलों में ये सरविस फ़राहम की जाएगी। कंपनी ने हुकूमत को ये भी बताया कि वो पहले छः माह के दौरान हैदराबाद में WiFi सरविस मुफ़्त फ़राहम करने का मंसूबा रखती है। इस के बाद सरविस को बाक़ायदा बनाया जाएगा।

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने रिलाइंस कम्यूनीकेशन के ओहदेदारों के साथ सेक्रेट्रियट में जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद किया। इस मीटिंग में हुकूमत के दुसरे सीनीयर ओहदेदार भी मौजूद थे।

हैदराबाद और रियासत के दुसरे हिस्सों में 4G WiFi सरविस को फ़ासट ट्रैक ख़ुतूत पर शुरू किया जाएगा। हुकूमत दिसमबर 2014‍तक हैदराबाद में 4G WiFi सरविस फ़राहम करने का मंसूबा रखती है।

मुक़ामी आई टी सनअत की ज़रूरीयात को मधे नज़र रखते हुए इस सरविस को बेहतर बनाया जाएगा जिस से डीजीटल ब्रांड इंफ्रास्ट्रक्चर स्पेस में शहर की इमेज को फ़रोग़ हासिल होगा।

मुलाक़ात के दौरान चीफ़ मिनिस्टर ने रिलाइंस कम्यूनीकेशन के नुमाइंदों को यकीन दिया कि तेलंगाना हुकूमत, कम्यूनीकेशन टावर्स के क़ियाम के लिए ज़रूरी सहूलतें फ़राहम करने के अलावा इस मक़सद के लिए बिछाई जाने वाली ज़ेरे ज़मीन फाइबर केबल्स के लिए भी सहूलतें मुहय्या की जाएंगी।

रिलाइंस कम्यूनीकेशन हैदराबाद में 1700 कीलोमीटर तक ऑप्टिक फाइबर केबल बिछा रही है। इस के मिनजुमला अब तक 500 कीलोमीटर तक केबल बिछाने का काम मुकम्मिल होचुका है। चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि 4G WiFi ख़िदमात से अवाम को एक ही छत तले वाइस , टी वी , इंटरनेट के बिशमोल तमाम सहूलतें हासिल होंगी। 4G टेक्नोलोजी का तेज़ तरीन मवाद तालीम, सेहत और ज़रई शोबों में मयारी तबदीली लाने में मुआविन साबित होगा। पिछ्ले हफ़्ते ही रिलाइंस ग्रुप के सदर नशीन अनील अंबानी ने चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ और आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू से मुलाक़ात की थी।

सेक्रेट्रियट में हुई मुलाक़ात में रिलाइंस कंपनी के सी ई ओ के एस वीनू गोपाल और कोर्डिनेटर पी वे एल माधव राव‌ भी शामिल थे। इस मौके पर वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी के टी रामा राव‌ भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT