Tuesday , December 19 2017

तेलंगाना मेनारेटी प्राईवेट स्कूल्स एसोसिएष्ण का सालाना जलसा

निज़ामाबाद, 12 फरवरी: तेलंगाना मेनारेटी पराईवेट स्कूल्स एसोसिएष्ण का पहला सालाना तक़रीब का इनइक़ाद बमुक़ाम दक्कन हाई स्कूल,मुजाहिद नगर इनइक़ाद अमल में आया। जिसका आग़ाज़ मुहम्मद मुहसिन की क़िराते कलाम पाक से हुआ। मेहमानान ख़ुसूसी की ह

निज़ामाबाद, 12 फरवरी: तेलंगाना मेनारेटी पराईवेट स्कूल्स एसोसिएष्ण का पहला सालाना तक़रीब का इनइक़ाद बमुक़ाम दक्कन हाई स्कूल,मुजाहिद नगर इनइक़ाद अमल में आया। जिसका आग़ाज़ मुहम्मद मुहसिन की क़िराते कलाम पाक से हुआ। मेहमानान ख़ुसूसी की हैसियत से रजनीकांत काकतीय हाई स्कूल, जैपाल सदर EPSA ,निज़ामाबाद मुहम्मद नसीरुद्दीन साबिक़ लेक्चरर सरपरस्त आला MMPRSA,जनाब मक़सूद आलम सेक्रेट्री EPSA हाज़िर रहे। रजनीकांत सरपरस्त आला EPSA ने तेलंगाना मुस्लिम मेनारेटी पराईवेट स्कूल्स एसोसिएष्ण के एक साल तकमील होने पर एसोसिएष्ण के ज़िम्मेदारान को मुबारकबादी पेश की और इन काविशों और सरगर्मियों की सताइश की।

जैपाल सदर TEPSA अपनी ख़राबी सेहत के बावजूद इस सालाना तक़रीब में शिरकत करते हुए एसोसिएष्ण से अपने गहरे दिली जज़बात का इज़हार किया। जनाब मुहम्मद नसीरुद्दीन सरपरस्त आला MMPRSA ने अपनी तक़रीर के दौरान एसोसिएष्ण की कारकर्दगी से मुतास्सिर होकर कहा कि ये तो एक सीढ़ी है और मंज़िल अभी बहुत दूर है।

SSC के ज़ोन के ताल्लुक़ और MLC में वोटरों के अंदर उन के ताल्लुक़ से भी एसोसिएष्ण की ख़िदमात को आप ने बहुत सराहाया। तमाम मेंबरान‍ ओ‍ सेक्रेटरी करिसपान्डेन्ट्स को एसोसिएष्ण की सालाना रिपोट तहरीरी अंदाज़ में पेश की गई। जनाब मक़सूद आलम जनरल सेक्रेटरी EPSA ने कहा कि एसोसिएष्ण को मज़ीद कारकर्द बनाया जाएगा।

दो ज़ोन के नुक़्सानात पर तफ़सीली वज़ाहत की। नए शामिल होने वाले मेंबरों को ख़ुश आमदीद कियागया। जनाब इक़बाल ख़ान नायब सदर मदीना स्कूल ने जलसा कार्रवाई अंजाम दी। जनाब मुहम्मद अज़ीम जनरल सेक्रेटरी TMMPRSA ने सालाना रिपोर्ट पढ़ कर सुनाई। तमाम मेहमानों के लिए ताम का एहतिमाम कियागया।

जनाब सय्यद दिलावर सदर TMMPRSA ने मेहमानों का ख़ैरमक़दम किया और नए मेंबरों की गुलपोशी की गई। जनाब फरीदुद्दीन रुकन आमिला TMMPRSAनेEPSA और TMMPRSA के तमाम ज़िम्मे दारान की गुलपोशी-ओ-शाल पोशी की गई। इस प्रोग्राम को कामयाब बनाने के लिए मिर्ज़ा रियाज़ बेग कवार्डनेटर,शेख फ़ारूक़ रुकन आमिला, मुहम्मद फ़िरोज़ जोइंट सेक्रेटरी ने कामयाब कोशिश की।

एसोसिएष्ण में शामिल होने वालों में जनाब अमीनुद्दीन मरयम स्कूल, अब्दुलव‌सीम साहब वुड ब्रीज स्कूल, जनाब अहमदुद्दीन इसटान्डरेच स्कूल,बासित साहब बरेलनेट स्कूल के इलावा निज़ामाबाद के कई पराईवेट स्कूल्स के सेक्रेटरी मौजूद थे। जलसे के इख़तेताम पर नेमत साहब, एस के एजूकेशन ने तमाम मेहमानों के इलावा ज़िम्मेदारान सोसाइटी का शुक्रिया अदा किया।

TOPPOPULARRECENT