Wednesday , December 13 2017

तेलंगाना मैं यौम इंज़िमाम हैदराबाद की तक़ारीब का इनइक़ाद

हैदराबाद। १८सितंबर (सियासत न्यूज़)। टी आर ऐस, तेलंगाना जे ए सी और दीगर तंज़ीमों की जानिब से आज तलंगाना मैं यौम इंज़िमाम हैदराबाद की तक़ारीब मनाई गईं। इस मौक़ा पर हैदराबाद और अज़ला में तेलंगाना पर्चम के साथ साथ क़ौमी पर्चम भी लहराय

हैदराबाद। १८सितंबर (सियासत न्यूज़)। टी आर ऐस, तेलंगाना जे ए सी और दीगर तंज़ीमों की जानिब से आज तलंगाना मैं यौम इंज़िमाम हैदराबाद की तक़ारीब मनाई गईं। इस मौक़ा पर हैदराबाद और अज़ला में तेलंगाना पर्चम के साथ साथ क़ौमी पर्चम भी लहराया गया। तलंगाना क़ाइदीन ने मर्कज़ी हुकूमत को धमकी दी कि अगर 30 सितंबर तक अलैहदा रियासत का ऐलान नहीं किया गया तो एजीटशन में शिद्दत पैदा की जाएगी।

टी आर ऐस हेडक्वार्टर तेलंगाना भवन में सीनीयर क़ाइद एन नरसिम्हा रेड्डी ने क़ौमी पर्चम लहराया। इस मौक़ा पर पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन और कारकुनों की कसीर तादाद मौजूद थी। नरसिम्हा रेड्डी ने मर्कज़ी हुकूमत से मांग की कि वो अपने वाअदे के मुताबिक़ तलंगाना की तशकील के अमल का आग़ाज़ करी। चन्द्र शेखर राउ की भूख‌ हड़ताल के वक़्त मर्कज़ ने तलंगाना की तशकील का ऐलान किया था, लेकिन आज तक इस पर अमल नहीं किया गया।

नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि मर्कज़ अगर अपने वाअदे से इन्हिराफ़ करेगा तो टी आरऐस एजीटशन के लिए तैय्यार ही। उन्हों ने कहा कि 30 सितंबर से क़बल तेलंगाना के क़ियाम की सूरत में जश्न मनाया जाएगा, वर्ना 30 सितंबर से ही एहतिजाज में शिद्दत पैदा करदी जाएगी। इस मौक़ा पर सारा इलाक़ा जुए तेलंगाना के नारों से गूंज उठा। ‘

हैदराबाद में आर टी सी चौराहा, राजिंदर नगर, मलकाज गेरी और दीगर इलाक़ों में भी टी आर ऐस क़ाइदीन की जानिब से यौम इंज़िमाम हैदराबाद की तक़ारीब मनाई गईं और क़ौमी पर्चमलहराया गया। तलंगाना के अज़ला में भी बड़े पैमाने पर तक़ारीब के इनइक़ाद की इत्तिलामिली है।

निज़ाम आबाद में तलंगाना के हामीयों ने कलक्ट्रेट पर क़ौमी पर्चम लहराया और मर्कज़ से तलंगाना की तशकील का मुतालिबा किया। यलारीडी तहसील ऑफ़िस पर क़ौमीपर्चम लहराया गया। वरनगल में टी आर ऐस क़ाइद सुदर्शन रेड्डी की क़ियादत में तलंगाना के हामीयों ने एक रिया ली मुनज़्ज़म की और शहीदाँ-ए-तलंगाना को ख़राज पेश करते हुए क़ौमी पर्चम लहराया।

पर काल में भी यौम इंज़िमाम हैदराबाद की तक़ारीब मनाई गईं। करीमनगर मैं शहीदाँ-ए-तलंगाना की यादगार पर ख़राज पेश करने के बाद तेलंगाना के हामीयों ने तेलंगाना और क़ौमी पर्चम एक साथ लहराया और आइन्दा साल अलैहदा रियासतमें तक़ारीब के इनइक़ाद का ऐलान किया। मीदक, सिंगा रेड्डी, सदी पेट और रामाइम पेट में जवाइंट ऐक्शण कमेटी की जानिब से यौम इंज़िमाम हैदराबाद की तक़ारीब मनाई गईं।

नलगुन्डा में भी तलंगाना हामीयों ने इन तक़ारीब का एहतिमाम किया। आदिल आबाद ज़िला में जवाइंट ऐक्शण कमेटी और टी आर ऐस क़ाइदीन ने शहीदाँ-ए-तलंगाना को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया और क़ौमी पर्चम लहराया। महबूबनगर और जड़चरला में भीयौम इंज़िमाम हैदराबाद की तक़ारीब मनाई गईं।

भारतीय जनता पार्टी की जानिब से तेलंगाना के तक़रीबन तमाम अज़ला में इन तक़ारीब का यौम आज़ादी-ए-तेलंगाना की हैसियत से इनइक़ाद अमल में आया। बाअज़ मुक़ामात पर एहितजाजियों और पुलिस के दरमयान तसादुम के वाक़ियात पेश आई। तेलंगाना के बाअज़ मुक़ामात पर बी जे पी कारकुनों को मुंतशिर करने के लिए पुलिस ने लाठी चार्ज किया।

TOPPOPULARRECENT